RRTV: Stažení zpráv TV Barrandov odporuje licenci

čtvrtek, 20. září 2018, 14:55 TV MediaGuru

Stažení zpravodajské relace je v rozporu s vysílací licencí, domnívá se Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.

Naše zprávy, foto: TV Barrandov

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) žádá provozovatele televize Barrandov o vysvětlení, proč v do svého vysílání dne 22. srpna 2018 nezařadila zpravodajský pořad. Rada uvedla, že zpravodajský pořad má být podle vysílací licence zařazován do vysílání několikrát denně. Televize Barrandov je podle základní programové specifikace plnoformátovým programem, který má ze zákona obsahovat i pořady zpravodajské, uvedla rada.

Televize Barrandov má teď třicet dnů na to, aby se ke stanovisku RRTV vyjádřila. MediaGuru.cz požádal o reakci mluvčí televize Barrandov. Zveřejníme ji ihned, jakmile ji budeme mít k dispozici. 

Televize Barrandov v červenci oznámila, že od srpna ruší svůj hlavní zpravodajský pořad Naše zprávy. Zdůvodnila to klesajícím zájmem o zpravodajství. Uvedla zároveň, že do vysílání zařadí nový pořad komentující dění doma i ve světě. Do podzimního vysílání pak zařadila mj. nové pořady Bez cenzury a Jaromír Soukup Live

-mav-