Seznam.cz vidí outstream jako svůj důležitý formát

středa, 26. září 2018, 07:40 Internet & Mobil MediaGuru

Reklamní videa umístěná v textu se mají rozšířit i na web Pro ženy.cz a Seznam Zprávy.

Seznam fórum, foto: MediaGuru.cz

Seznam fórum, foto: MediaGuru.cz

Outsream video, tedy reklamní video umístěné v textovém obsahu, považuje internetová jednička Seznam.cz za svůj důležitý reklamní nástroj budoucnosti. Na úterním setkání s inzertními klienty Seznam fórum to řekl manažer videoreklamy Seznam.cz Petr Daneš

„Ve Velké Británii se investice do outstrem videa v loňském roce zdvojnásobily a poprvé překonaly investice do instream videa (reklama  umístěná ve videu, pozn. red.). Pro nás je to klíčový formát do budoucna," zmínil. 

Ve srovnání s instream videem má outstream podle Petra Daneše dosahovat dobrých výsledků v poměru cena/výkon. Příznivá má být i dokoukanost oustream videa – 40 % pro desetivteřinový spot. „Doplňujte instreamovou část kampaně outstreamovou. Zvýší se tím zásah i frekvence. Je to také alternativa při vyšší vyprodanosti TV a online videa," popsal.

Oustreamová videa doporučuje Seznam.cz vytvářet v délce maximálně 10-15 vteřin, a to bez zvuku a s titulky. V současnosti je nabízí na své home page a také na serveru Novinky.cz.  Brzy by se nabídka měla rozšířit o weby Pro ženy.cz a také o Seznam Zprávy. Stejně tak se připravuje možnost nákupu videa ve Skliku. Konkrétní termín spuštění ale Seznam.cz nepřiblížil.  

 -mav-