BeBe Dobré ráno podporuje s jogínkou novinku NaMěkko

pondělí, 15. října 2018, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novinku ze své řady NaMěkko představí BeBe Dobré ráno animovanou kampaní.

Klíčový vizuál značky BeBe Dobré ráno, zdroj: Mondelēz

Klíčový vizuál značky BeBe Dobré ráno, zdroj: Mondelēz

Značka BeBe Dobré ráno při příležitosti uvedení nového produktu ze své řady NaMěkko připravila novou reklamní kampaň. V animovaných spotech představí produkt s borůvkovou příchutí personifikovaná sušenka cvičící jógu.

Kampaň zaměřená primárně na cílovou skupinu žen ve věku 20-35 let navazuje na lednovou propagaci značky BeBe, která využívala obdobné typy kreslených vizuálů. Poprvé se objeví v říjnu a poběží v televizi, na sociálních sítích Instagram, Facebook a Youtube a videoserverech televizí Nova a Prima.

Na borůvkovou novinku značky BeBe Dobré ráno upozorňuje tag-on televizního spotu s Lukášem Hejlíkem.

Ke konkrétní podpoře prodejů chystá výrobce sušenek, společnost Mondelēz, v České republice i na Slovensku také in-store aktivaci. Její součástí budou i ochutnávky nového produktu ve vybraných obchodech, sekundární vystavení a POS materiály.

Novinku Borůvka z řady NaMěkko značky BeBe Dobré ráno podpoří v místě prodeje i stojany hexakos, zdroj: Mondelēz

Novinku Borůvka z řady NaMěkko značky BeBe Dobré ráno podpoří v místě prodeje i stojany hexakos, zdroj: Mondelēz

Stojan značky BeBe Dobré ráno s "jogínskou" nástavbou, zdroj: Mondelēz

Stojan značky BeBe Dobré ráno s "jogínskou" nástavbou, zdroj: Mondelēz

„Spojení jógy jako fyzicko-spirituální disciplíny usilující o rovnováhu duše a těla představené pomocí sušenky, která v kreslené podobě nabízí svůj podíl na vyvážené snídani, nám přišlo milé, vtipné, a především pasující do předchozí komunikace,“ říká Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno.

„Práce s personifikovaným produktem v reklamě podle našich zjištění vede k její vyšší účinnosti. Ve vizuálech proto sušenka-jogínka balancuje s borůvkami na rukou, ve videu pro změnu balancují borůvky na sušenkách stojících na snídaňové misce či sušenka BeBe v jógové meditační pozici vede lekci jógy odehrávající se na pozadí snídaňového stola s podzimní tematikou,“ dodává Demčíková.

Kampaň připravila pražská Bistro Agency patřící pod mezinárodní mediální síť Dentsu Aegis Network. Spot v češtině namluvila Jana Stryková, slovenskou verzi pak Danica Jurčová.

-stk-