Billa rozvíjí svou kampaň akcentující čerstvost

sobota, 20. října 2018, 08:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Supermarket Billa přichází s další fází své „čerstvé“ kampaně, tentokrát se zaměří na pečivo.

Zdroj: Billa ČR

Společnost Billa pokračuje v kampani podporující její dlouhodobý strategický pilíř – nabízet kvalitní a čerstvé potraviny. V další fázi se zaměří na pečivo, které nově na všech svých 225 filiálkách na českém trhu rozpéká každých 30 minut.

„V souladu s naší dlouhodobou filozofií jsme se rozhodli nabízet zákazníků čerstvě rozpečené pečivou každou půlhodinu. Ať tedy zákazník přijde na nákup v jakoukoli denní dobu, může si vybrat z více než 30 druhů pečiva, které dvakrát za hodinu kontrolují a obměňují vyškolení pracovníci. Kdy bude křupavé pečivo právě vytažené z pece k dispozici, zákazníkovi prozradí výrazné nástěnné hodiny na každé prodejně,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billa ČR. 

Souběžně s kampaní, jež běží v televizi, tisku, outdooru a na internetu, společnost pokračuje v rekonstrukci stávajících prodejen.

S kampaní s claimem „27 let jsme Vašimi experty na čerstvost“ začala Billa v létě letošního roku, kdy komunikovala svou nabídku ovoce a zeleninu. V předchozích letech byla kampaň realizována i některých dalších zemích, kde mateřská skupina Rewe provozuje své obchodní řetězce. O českou adaptaci se postarala agentura McCann.

Na čerstvost ve své komunikaci sází od května také řetězec Lidl, který se profiluje jako „Jednička v čerstvosti“.

-stk-