Česká kancelář pojistitelů se snaží oslovit mladé řidiče

sobota, 20. října 2018, 08:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na nebezpečí používání mobilu za jízdy upozorňuje nový spot České kanceláře pojistitelů, oslovit chce hlavně mladé řidiče.

Zdroj: ČKP

Česká kanceláře pojistitelů (ČKP) spouští novou kampaň, s níž chce upozornit zejména mladé řidiče na nebezpečí používání mobilního telefonu za jízdy. Psaní textových zpráv za volantem a s tím spojená nepozornost při řízení patří totiž v posledních letech k nejčastějším příčinám nehod na tuzemských silnicích.

„Počet nehod, které zavinili řidiči motorových vozidel nedostatečným věnováním se řízení vozidla, za prvních devět měsíců roku 2018 dosáhl počtu skoro 13 000. Zásadní podíl na tom mělo právě používání mobilního telefonu. Přes veškerá usnadnění, která nám mobilní telefony přinášejí, je zkrátka neslučitelné používat je za jízdy pro psaní textových zpráv, nebo třeba dokonce i focení a věnovat se zároveň stoprocentně řízení,“ řekl Jan Matoušek, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů.

Nová kampaň staví na videu s Patrikem Černochem a Andreou Kalousovou, přítelkyní Kamila „Kazmy“ Bartoška, jenž nedávno kontroverzně poukazoval na problematiku zastavení u dopravních nehod. Režie se ujal Dan Pánek.

Kampaň je součástí projektu Hlavně bezpečně, který byl spuštěn v květnu 2018 a jenž je plánován do ledna 2019. V rámci projektu už vznikl klip Nebe od Dana Pánka, proběhla spolupráce s hudebníky Kapitánem Demem či Johny Machettem a vyšel speciální tematický díl od tria 3v1. Projekt je financován z fondu zábrany škod ČKP.

Na nebezpečí používání mobilního telefonu za volantem upozorňuje letos rovněž kampaň #nepozornostzabiji České asociace pojišťoven, která cílí zejména na rodiče.

-stk-