Reklamní TV trh se v objemu TRP drží mírně nad loňskem

pondělí, 15. října 2018, 07:40 TV MediaGuru

Navýšení objemu TRP je ale letos na úrovni pouze jednotek procent.

Foto: Photospin

Foto: Photospin

Za první tři letošní čtvrtletí představuje počet doručených reklamních TRP na televizním trhu mírně lepší výsledek než za stejné loňské období. Nejde ale o výrazné navýšení. V divácké kategorii 15+ je meziroční přírůstek počtu TRP vyšší o 2 %. V diváckých skupinách 15-54 jde o meziroční vylepšení pouze o 0,5 % a ve skupině 15-69 o 1,8 %.

Potvrzují se tak informace o letošním vývoji na reklamním televizním trhu, který by měl být ve srovnání s loňskem vyšší na úrovni jednotek procent. Nova v pololetí reportovala 4% růst, Prima ústy svého generálního ředitele Marka Singera také naznačovala jednociferný růst.

Nejsilnějšími subjekty nadále zůstávají Media Club (Prima, Barrandov, Óčko) a TV Nova. Nejvyšší letošní přírůstky ale zaznamenává Atmedia (i díky spolupráci s Media Clubem).

Podíl obchodních sítí na TRP, I-IX/2018, 15+

Zdroj: Nielsen Admosphere, TRP'30 (včetně sponzoringu)

Podíl obchodních sítí na TRP, I-IX/2018, 15-54

Zdroj: Nielsen Admosphere, TRP'30 (včetně sponzoringu)

Podíl obchodních sítí na TRP, I-IX/2018, 15-69

Zdroj: Nielsen Admosphere, TRP'30 (včetně sponzoringu)

-mav-