Reklamní TV trh se v objemu TRP drží mírně nad loňskem
Navýšení objemu TRP je ale letos na úrovni pouze jednotek procent.
Za první tři letošní čtvrtletí představuje počet doručených reklamních TRP na televizním trhu mírně lepší výsledek než za stejné loňské období. Nejde ale o výrazné navýšení. V divácké kategorii 15+ je meziroční přírůstek počtu TRP vyšší o 2 %. V diváckých skupinách 15-54 jde o meziroční vylepšení pouze o 0,5 % a ve skupině 15-69 o 1,8 %.
Potvrzují se tak informace o letošním vývoji na reklamním televizním trhu, který by měl být ve srovnání s loňskem vyšší na úrovni jednotek procent. Nova v pololetí reportovala 4% růst, Prima ústy svého generálního ředitele Marka Singera také naznačovala jednociferný růst.
Nejsilnějšími subjekty nadále zůstávají Media Club (Prima, Barrandov, Óčko) a TV Nova. Nejvyšší letošní přírůstky ale zaznamenává Atmedia (i díky spolupráci s Media Clubem).
Podíl obchodních sítí na TRP, I-IX/2018, 15+
Podíl obchodních sítí na TRP, I-IX/2018, 15-54
Podíl obchodních sítí na TRP, I-IX/2018, 15-69
-mav-