Strongbow uvádí polosuchou novinku, podpoří ji online

středa, 24. října 2018, 17:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od října přivádí Strongbow na trh polosuchou novinku, podpora probíhá převážně na internetu.

Zdroj: Heineken

Zdroj: Heineken

Značka cideru Strongbow představuje na českém trhu novinku Medium Dry, s níž nabízí polosuchý cider.

Strongbow Medium Dry má sušší profil a méně sladkou chuť žlutých a červených jablek. „O kvalitě a chuti Strongbow Medium Dry svědčí i umístění v prestižní spotřebitelské soutěži Monde Selection 2018, ve které získala dvě zlaté medaile,“ uvádí manažerka značky Strongbow Kristýna Chválová. Od října je nová příchuť dostupná postupně na celém českém trhu. V obchodech je k dispozici v plechovkách o objemu 0,44l za doporučenou prodejní cenu 21,90 Kč.

Novinku značka podpoří letos v online prostředí. „Hlavním komunikačním kanálem jsou sociální sítě Facebook a Instagram. Budou zde kromě tradičních formátů použity i nepříliš rozšířené a vizuálně atraktivní formáty 3D video a Instant Experience,“ popisuje Chválová.

Online komunikaci připravila Bistro Agency, nyní přejmenovanou na Isobar.

-stk-