Tomáš Žlůva přešel z ČSOB do Red Media

středa, 31. října 2018, 15:30 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Dosavadní mediální manažer ČSOB Tomáš Žlůva nastupuje do agentury Red Media.

Tomáš Žlůva, zdroj: Red Media

Tomáš Žlůva, zdroj: Red Media

Tomáš Žlůva, dosavadní mediální manažer skupiny ČSOB, nastoupil do digitální mediální agentury Red Media, která je od října součástí sítě Publicis Groupe. V novém působišti bude z pozice Digital Integration Managera zastřešovat spolupráci mezi jednotlivými plannerskými týmy napříč skupinou a zaměří se také na rozvoj crossmediálního plánování.

„Po dlouholeté spolupráci s Red Media i Publicis One z pozice zadavatele jsem věděl, že přemýšlení a hodnoty lidí v obou skupinách jsou mi blízké, a i proto mě lákala možnost podílet se na jejich integraci. Mám ambici rozvíjet strategické koncepty plánování na úrovni více mediatypů, jak jsem se snažil i v ČSOB. Věřím, že brzy přineseme našim klientům nový svěží přístup, na který dosud nejsou na našem trhu zvyklí,“ popsal svoje plány Tomáš Žlůva.

Tomáš Žlůva působí v mediálním byznyse přes deset let, zkušenosti získával na straně mediální agentury, vydavatelského domu i zadavatele. Poslední čtyři roky pracoval ve skupině ČSOB, kde byl zodpovědný za kompletní mediální strategii včetně plánování a nákup reklamního prostoru všech značek skupiny. Předtím měl na starosti digitální aktivity vydavatelství Sanoma a vedl digitální oddělení mediální agentury Mindshare. Tomáš Žlůva byl také dlouholetým členem výkonného výboru Sdružení pro internetovou reklamu.

-stk-