Toyota v ČR rozšiřuje okruh sportovních ambasadorů

pondělí, 15. října 2018, 13:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nové sportovní tváře se objeví v podlinkové komunikaci Toyota, do budoucna se však uvažuje o jejich zapojení do nadlinky.

Zástupci Toyota Central Europe – Czech s novými sportovními ambasadory (zleva): product & marketing manažer Michal Velička, Bára Hermannová, Markéta Sluková, tisková mluvčí Jitka Jechová, Martin Fuksa a Maxim Habanec, foto: Toyota

Toyota rozšiřuje na českém trhu řady svých sportovních ambasadorů. K Evě Samkové tak přibudou beachvolejbalistky Markéta Sluková a Bára Hermannová, rychlostní kanoista Martin Fuksa a skater Maxim Habanec. Jedná se tak o další krok značky v rozvoji její filosofie „mobilita pro všechny“.

„Celosvětovou filosofií Toyoty je mobilita pro všechny. Už dávno neprodáváme jen auta. Proto podporujeme naše úspěšné sportovce i paralympioniky. Doufáme, že jim to pomůže v přípravě a usnadní jim to život. Jsme zase kousek dál v propojení se sportovním světem. Naším cílem je pomáhat překonávat nemožné,“ podotýká mluvčí české Toyoty Jitka Jechová s tím, že noví ambasadoři dostali od firmy hybridní vozy.

Nové tváře se objeví v podlinkové komunikaci značky, a to zejména na sociálních sítích. Nicméně do budoucna se uvažuje o jejich zapojení i do nadlinkových aktivit.

Na poli sportu se Toyota spojuje s místním běžeckým seriálem Run Tour a Českým paralympijským výborem.

Toyota letos pracuje se zhruba o 20 % vyšším marketingovým rozpočtem než v loňském roce. V období od ledna do září letošního roku zvýšila počet zákaznických objednávek o 20 %. U privátních zákazníků představoval růst 15 %, u firemních, jež letos představovali pro automobilku prioritu, dokonce o 24 %.

-stk