Vedení mediální agentury PHD převzal Petr Miláček

pondělí, 8. října 2018, 10:30 Lidé, Reklama MediaGuru

Dosavadní managing director agentury PHD Luděk Hatoň se posunul do čela skupiny Omnicom Media Group.

Petr Miláček

Petr Miláček

S účinností od 1. října 2018 se novým managing directorem mediální agentury PHD stal její dosavadní client service director Petr Miláček. V pozici nahrazuje Luďka Hatoně, který se v rámci skupiny Omnicom Media Group posunul do jejího managementu a nově zastává post managing partnera CCO. Všechny uvedené změny souvisejí s oznámeným odchodem Petra Bažanta z pozice CEO Omnicom Media Group.

Petr Miláček dosud zastával v agentuře PHD post client service directora. Na mediálním trhu se pohybuje dvacet let, převážnou část z nich strávil v mediálních agenturách na různých pozicích (strategy planning director, ředitel výzkumu). V roce 2013 si odskočil do televizní skupiny Prima, kde byl více než tři roky ředitelem výzkumu. S mediální agenturou PHD je spojen od jejího vzniku v roce 2006, před tím pracoval v jejích předchůdkyních – mediálních agenturách MediaWise a Mediaplan.  

Petrem Miláčkem bude ve vedení PHD úzce spolupracovat Dagmar Jindrová, stávající finanční ředitelka agentury, která se zároveň stává také zástupcem managing directora.

Petr Miláček chce ve své nové roli navázat na dosavadní směřování agentury PHD. „PHD má dobře nastavený klientský tým a má i stabilní klienty, kteří s námi chtějí hledat nové a neotřelé způsoby mediální komunikace. Agentura právě prožívá velmi úspěšné období a společně s Dagmar Jindrovou uděláme všechno pro to, aby pod naším vedením v tomto trendu úspěšně pokračovala,“ uvedl Petr Miláček.

-mav-