Blesk zůstává za tři čtvrtletí inzertně nejsilnějším titulem

čtvrtek, 15. listopadu 2018, 08:00 Tisk MediaGuru

Podle dat z monitoringu inzerce si v celkovém objemu za první tři letošní čtvrtletí vede nejlépe deník Blesk.

Inzertně nejsilnějším tištěným titulem za první tři letošní čtvrtletí zůstává deník Blesk, ukazuje monitoring investic Nielsen Admosphere. Inzertně nejsilnější jsou na tištěném trhu deníkové tituly – po Blesku následují deníky Mladá fronta Dnes a Metro. Z časopisů se do první patnáctky inzertně nejsilnějších dostaly některé lifestylové časopisy pro ženy (Žena a živt, Marianne, Harper's Bazaar) či ženské časopisy (Blesk pro ženy) a některé suplementy.

Pokud se sečtou inzertní výsledky všech mutací regionálního deníku Deník za první tři čtvrtletí 2018, je hrubý inzertní výsledek nad úrovní 1 mld. Kč (a tedy v celku druhý nejsilnější). Inzertně nejsilnějším titulem z portfolia deníků Deník je Pražský deník.

Tištěné tituly podle hrubých dat monitoringu inzerce, I-IX/2018

titul objem inzerce (Kč) změna vs. I-IX/2017 (%) počet inzertních stran změna vs. I-IX/2017 (%)
Blesk 1 397 346 808 -2,4 1 573,6 -9,3
Mladá fronta Dnes 929 266 521 2,4 2 944,0 4,0
Metro 863 708 347 1,1 2 449,8 4,6
5plus2 412 823 673 6,1 4 793,7 8,6
Sport 283 941 692 4,3 717,8 4,7
Hospodářské noviny 279 533 177 16,5 941,6 14,9
Žena a život 267 805 124 11,9 881,3 9,1
Právo 265 595 355 -9,3 735,3 -6,2
Blesk magazín 204 329 016 1,3 434,8 2,2
Lidové noviny 190 753 720 4,1 524,4 15,0
TV magazín 182 222 732 8,3 484,8 9,6
E15 162 329 174 45,5 461,9 10,6
Marianne 159 298 659 -2,7 575,4 -7,9
Blesk pro ženy 153 691 573 3,0 690,5 0,4
Harper's Bazaar 148 467 002 1,6 618,0 1,4

Inzertní objem titulu Deník (celkem), I-IX/2018 

titul objem inzerce (Kč) změna vs. I-IX/2017 (%) počet inzertních stran změna vs. I-IX/2017 (%)
Deník (celkem) 1 162 229 170 -1,7 77 712,55 2,9

Zdroj: Nielsen Admosphere

-mav-