Čtenost časopisů: Dařilo se zpravodajským a programovým titulům

čtvrtek, 8. listopadu 2018, 16:00 Tisk MediaGuru

Přinášíme pohled na vývoj čtenosti v jednotlivých kategoriích tuzemských magazínů.

Foto: MediaGuru.cz

V delším období čte tuzemské časopisy 82 % populace ve věku 12-79 let, ukazují výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2018. Nejúspěšnějšími žánrovými skupinami titulů ve 2. a 3. čtvrtletí 2018 byly z pohledu vývoje čtenosti ve srovnání s výsledky za první pololetí 2018 zpravodajské týdeníky programové časopisy.

Mezi celostátními zpravodajskými týdeníky je nadále nejčtenější Reflex, který svou čtenost meziročně navýšil. To platí i o Respektu, kontinuální nárůst čtenosti si pak připsal i týdeník Téma. V segmentu programových časopisů je lídrem nadále TV max, druhý TV mini potvrdil v nových datech nárůst čtenosti. Svůj výsledek vylepšil i TV expres.

Časopisy s nejvyšším meziročním nárůstem čtenosti:

Rodinný dům, Auto Tip Klassik, Formen, Koktejl, 100+1 Zázraky medicíny, Harper´s Bazaar, Tina Bydlíme, Čas na lásku a Dům a zahrada.

Časopisy s nejvyšším mezikvartálním nárůstem čtenosti:

Tina Bydlíme, Živá historie, TV revue, Napsáno životem, Top dívky, TV mini, TV pohoda, Kreativ Praktická žena, Téma a Katka.

Zdroj: Media projekt, 2+3Q/2018, Unie vydavatelů, ASMEA, Median, Stem/Mark

-mav-