Hrubé investice do médií táhnou televize a rádia

pondělí, 19. listopadu 2018, 06:45 Reklama, Výzkum MediaGuru

Objem monitorovaných investic do nákupu reklamního prostoru v médiích je letos vyšší než loni.

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Letošní úroveň hrubých monitorovaných investic do offlinových médií je stále nad úrovní loňského roku, ukazují data monitoringu AdIntel od Nielsen Admosphere za období letošního ledna až října. Zásluhu na tom mají především televizní a rádiová reklama. Televizní reklama se měla meziročně zvýšit v hrubých cenách o 11 procent, rádiová reklama o osm procent.

Monitorované investice v tištěných médiích za prvních deset měsíců drží úroveň z loňska (+1 %), v inzertně silné říjnové sezóně ale vykázaly sedmiprocentní pokles. Naopak mírně za loňským rokem zaostává úroveň investic ve venkovní reklamě, přestože si v říjnu meziročně polepšila.

Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, zdroj: Nielsen Admosphere

Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, zdroj: Nielsen Admosphere

-mav-