Lékárny Benu v kampani nechávají ožít své logo

pátek, 9. listopadu 2018, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lékárenská síť Benu spouští novou kampaň s mytologickým ptákem ze svého loga.

Zdroj: Lékárny Benu

Lékárenská síť Benu odstartovala novou reklamní kampaň, v níž nechává ožít mytologického ptáka ze svého loga. Se sloganem „Pod našimi křídly“ chce firma kampaní vystihnout své klíčové cíle, tedy poskytovat nadstandardní služby. „Nejsme jen prodavači léků. Přinášíme zákazníkům profesionalitu a individuální přístup. Kromě standardních služeb nabízíme i odborné poradenství, preventivní programy či kontrolu lékových interakcí,“ vysvětluje marketingová manažerka Benu Ivana Stará.

Mytologický pták Benu byl pro starověké Egypťany znakem věčného koloběhu života, regenerace, obnovy zdraví a prosperity. V nové kampani má představovat péči, s jakou se odborníci lékárenského řetězce starají o zákazníky. „Naším cílem je stát se jejich celoživotním partnerem v péči o zdraví, především v oblasti prevence,“ dodává Ivana Stará.

Kampaň bude k vidění v televizi na všech stanicích skupiny Nova a zastupitelství Media Club a dále také v tisku a na internetu na YouTube, Facebook, Google či Seznam.cz. Nasazen bude imageový spot spolu s kratšími produktovými spoty, v příštím roce přibudou další.

Kreativní koncept pochází z dílny kreativní agentury Hammer Agency, s níž lékárenský řetězec spolupracuje od července letošního roku. O ztvárnění mytologického ptáka Benu se postarala agentura UPP. Režie se ujal Juraj Janiš, hlas patří Andree Elsnerové.  

-stk-