
Zdroj: Fio banka
Fio banka uvede začátkem příštího roku nový komunikační koncept, který nyní připravuje se svou novou reklamní agenturou Mark BBDO.
Po šesti letech tak ukončí svou spolupráci s hercem a režisérem Jakubem Kohákem, který po dobu tří let vystupoval nejprve v roli bankéře Gigiho, další tři roky zase jako průvodce po bankovním světě v kampani „Nad e-maily diváků“.
V novém konceptu nehodlá Fio banka pracovat ani s jinou známou tváří. „Chceme jít vždy proti proudu. Proto se tentokrát na známou tvář spoléhat nebudeme,“ prozradil na dotaz MediaGuru.cz Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.
Fio banka vznikla na českém trhu před 25 lety. Dnes má téměř 900 tisíc klientů a letošní čistý zisk k 30. září činil téměř 745 mil. korun. Na českém trhu má 83 poboček, dvě hypocentra a 175 bankomatů. Do budoucna plánuje i bezkontaktní výběry v bankomatech, novou mobilní aplikaci a Google Pay.
-stk-