Příští rok uvede Fio nový koncept, bez Koháka

úterý, 13. listopadu 2018, 11:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

S novou agenturou připravuje Fio banka nový komunikační koncept, bez Koháka i jiné známé tváře.

Zdroj: Fio banka

Zdroj: Fio banka

Fio banka uvede začátkem příštího roku nový komunikační koncept, který nyní připravuje se svou novou reklamní agenturou Mark BBDO.

Po šesti letech tak ukončí svou spolupráci s hercem a režisérem Jakubem Kohákem, který po dobu tří let vystupoval nejprve v roli bankéře Gigiho, další tři roky zase jako průvodce  po bankovním světě v kampani „Nad e-maily diváků“.

V novém konceptu nehodlá Fio banka pracovat ani s jinou známou tváří. „Chceme jít vždy proti proudu. Proto se tentokrát na známou tvář spoléhat nebudeme,“ prozradil na dotaz MediaGuru.cz Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky. 

Fio banka vznikla na českém trhu před 25 lety. Dnes má téměř 900 tisíc klientů a letošní čistý zisk k 30. září činil téměř 745 mil. korun. Na českém trhu má 83 poboček, dvě hypocentra a 175 bankomatů. Do budoucna plánuje i bezkontaktní výběry v bankomatech, novou mobilní aplikaci a Google Pay. 

-stk-