ČS soutěží o vytištěné cukroví, v TV sleduje pohádky v 5D

čtvrtek, 13. prosince 2018, 13:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

V rámci své vánoční kampaně spustila Česká spořitelna soutěž o vosí hnízda vytištěná na 3D tiskárně. V televizi sleduje Mrazíka v 5D.

Česká spořitelna dále rozvíjí svou vánoční kampaň, kterou zahájila televizním spotem o pečení vánočního cukroví v budoucnosti. Nyní do televize a kina nasazuje novou reklamu, která se pro změnu podívá, jak by mohlo za 100 let vypadat takové sledování pohádek v 5D. Ke konci roku ještě přidá jeden spot, a to o trablech se stromečkem – hologramem. Celá kampaň má za cíl podpořit internetové bankovnictví George.

Televizní spot, jenž poběží na stanicích skupiny Nova, doplňuje reklama v outdooru, na internetu a od 7. prosince také soutěž na Facebooku. Do ní každý může napsat, které cukroví je jeho nejoblíbenější a zároveň si tipnout, co z tradičních dobrot bude oblíbené i za sto let. Deset výherců získá zásilku vosích hnízd zhotovených 3D tiskárnou.

Od pondělí 10. prosince do čtvrtka 14. prosince se do kampaně zapojí také několik influencerů, moderátoři Zorka a Míra Hejdovi, Patrik Hezucký, Koko a Nikol Štíbrová, Smooth Cooking, Bju Kitchen či Travel with us, kteří se podělí o své dojmy z vytištěných vosích hnízd.

Pod kampaní je podepsána agentura VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš.

-stk-