
Zdroj: Etnetera Motion
Česká značka olejů Lukana vypustila v předvánočním období na sociálních sítích digitální kampaň nazvanou „Kapr, nebo řízek?“. Ta staví na duelu dvou „tradičních“ forem štědrovečerní večeře, při jejichž přípravě hraje olej zásadní roli.
Kampaň pracuje s teaserem a sérií tří videí, která jsou natočena v jednotném schématu – kombinují vypravěčské prvky reality show s pořady o vaření a zároveň reflektují jednotlivé vzorky české společnosti v samostatných spotech. K volbě mezi kaprem a řízkem byly vyzvány děti ve školní jídelně, chlapi v hospodě a nakonec ženy v luxusnější restauraci. Ve spotech se objevují i rozdílné pohledy kuchařů a jejich vlastní recepty s využitím oleje Lukana Fritovací.
Součástí kampaně je také soutěžní microsite www.kaprneborizek.cz, kde lidé hlasovali o svého favorita na štědrovečerní stůl. S konečným skóre 5 220 hlasů zvítězil kapr. Celkově se do hlasování zapojilo na 8 479 lidí. Kampaň byla k vidění především na Facebooku, Youtube, bannerech, dále pak na TopRecepty.cz a Košík.cz a trvala od 15. 11. do 15. 12. 2018.
Pod kampaní je podepsána agentura Etnetera Motion, jež se postarala i o produkci pod vedením Adély Řežábkové a Petry Březíkové. Režie se ujala Dana Yousifová a za kamerou stál Tomáš Šťastný. O styling scén se postarala Adéla Jareš.
-stk-