Opavia v charitativní kampani stmeluje generace

sobota, 8. prosince 2018, 08:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

V předvánoční kampani se značka Opavia spojuje s organizací Mezi námi, podporující mezigenerační soužití.

Zdroj: Mondelēz International

Značka sušenek a oplatek Opavia připravila pro předvánoční období charitativní kampaň zaměřenou na podporu mezigeneračního soužití. Spojila se přitom s obecně prospěšnou společností Mezi námi, která organizuje aktivity, při kterých se potkávají, navzájem si pomáhají a obohacují se příslušníci různých generací. Značka tak chce upozornit na nutnost překlenovat bariéry mezi generacemi a stavět mosty na základě společně strávených chvil i činností, ale i na aktivity samotných neziskových organizací, které se touto problematikou zabývají.

Kampaň bude nasazena v televizi a na internetu, kde si budou děti a senioři vzájemně pokládat zvídavé dotazy.

„Spojování generací i jednotlivých členů rodiny je jednotící linkou všech posledních kampaní značky Opavia,“ říká manažer značky Jan Byrtus. „Opět stavíme na tom, že lidé ji mají spojenou s pozitivními emocemi, rodinou, dětstvím a mezigeneračními aktivitami, jako jsou společné hry či výlety. V předvánočním období přitom usilujeme nejenom o realizaci charitativního projektu, ale také o přitáhnutí pozornosti směrem k neziskovým organizacím, mezi jejichž hlavní aktivity patří pořádání společných setkání, při kterých si babičky, dědečkové a děti předávají životní zkušenosti a energii.“ 

Charitativní část projektu proběhne v obchodech, kdy spotřebitelé za nákup produktů značky Opavia dostanou jednu ze dvou sad balicích papírů a přispívají na aktivity vedoucí ke sbližování generací, kterou zastřešuje organizace Mezi námi. Vánoční balicí papír pro značku Opavia navrhli děti z mateřských školek ve spolupráci se seniory z domovů důchodců. Na Slovensku probíhá obdobná kampaň, zapojena je však do ní lokální nezisková organizace AkSen.

Mediální obsah, balicí papíry a mechaniku kampaně připravila agentura PR.Konektor. Digitální komunikaci zastřešuje agentura Peppermint. O mediální nákup se postaral Carat.

-stk-