Vogue: Průměrný prodej překračuje 20 tisíc kusů

čtvrtek, 24. ledna 2019, 09:55 Tisk MediaGuru

Vydavatel magazínu Vogue zveřejnil údaje o tištěném a prodaném nákladu a také strategii pro rok 2019.

Zdroj: V24 Media

Zdroj: V24 Media

Společnost V24 Media, vydavatel tuzemské edice magazínu Vogue, ve čtvrtek informovala, že průměrný počet měsíčních prodaných výtisků představuje za prvních pět vydání 20 121 kusů. Vogue podle stejného zdroje eviduje 4 500 předplatitelů. Tištěný náklad průměrně představuje 28 600 kusů měsíčně. Vogue je aktivní i na sociálních sítích – na Facebooku a Instagramu registruje téměř 85 tisíc sledujících. 

Vydavatelská společnost dále uvedla, že Vogue CS chce v letošním roce urychlit rozvoj svých základních aktivit, mezi které řadí print a digitální platformy, Vogue eventy, navázání exkluzivních partnerství značky s globálními lídry v oblasti módy, umění a lifestyle, vlastní vývoj technologií a platformy věnované lokálním designérům a umělcům. Do těchto aktivit údajně zamýšlí navýšit investice.

V24 Media je rovněž přesvědčena, že Vogue CS se v roce 2018 podařilo zaplnit mezeru na českém a slovenském trhu  v oblasti luxusní módy. „Jsem spokojená s výsledky prvního roku a s vlivem, který Vogue CS rychle získal na našich domácích trzích i v zahraničí. Těším se na rok 2019, ve kterém s jistotou mohu říci, že budeme nadále pokračovat v budování silného brandu, talentovaného týmu a představování inovativních nápadů tak, aby se nám v České republice a na Slovensku podařilo perfektně uspokojit poptávku po významné módní publikaci,” uvedla k prvnímu roku Michaela Seewald, majitelka a ředitelka V24 Media

„Již prvním vydání jsme ukázali, jakým směrem se československá Vogue bude ubírat. Naším přáním bylo vytvořit unikátní produkt, který bude čtenáře informovat, vzdělávat i překvapovat. To se nám myslím splnilo. Vogue všude ve světě je především vizuální médium a jeho největší pýchou bývají fotografie. Vážím si toho, že se nám podařilo na tento odkaz navázat a že spolupracujeme s těmi nejlepšími českými, slovenskými i zahraničními fotografy," dodala Andrea Běhounková, šéfredaktorka Vogue CS.

Prodané náklady magazínu Vogue CS nejsou zatím auditovány ABC ČR. Konkurenční magazíny Elle a Harper′s Bazaar se v auditu ABC ČR objevují. Podle dat ABC ČR představoval průměrný prodaný náklad magazínu Elle v roce 2018 (za období leden až listopad) téměř 32 tisíc kusů. Magazínu Harper′s Bazaar se průměrně loni (leden až listopad) podle ABC prodávalo měsíčně necelých 21 tisíc výtisků.

Lokální edice magazínu Vogue vstoupila na trh loni v srpnu. Vydavatelská společnost V24 Media, kterou založila Michaela Seewald a Fabrice Biundo, získala na vydávání časopisu licenci od společnosti Condé Nast International. V24 Media v současnosti řídí Michaela Seewald. Fabrice Biundo z vedení firmy odešel.

Plné znění tiskového vyjádření Vogue CS můžete číst v dokumentu níže.

-mav-