Lay’s představují šíři portfolia s různými filmovými žánry

čtvrtek, 28. února 2019, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani prezentují chipsy Lay’s své produktové řady ve spojení s jednotlivými filmovými žánry.

Klíčový vizuál k nové kampani chipsů Lay's, zdroj: PepsiCo

Klíčový vizuál k nové kampani chipsů Lay's, zdroj: PepsiCo

Chipsy Lay’s pokračují v komunikaci šíře svého produktového portfolia. Zatímco v loňské kampani se soustředily na různé příležitosti, letos se jednotlivé produkty spojují s filmovými žánry.

Kampaň „Movies 2.0“ s mottem „Filmy chutnají lépe s Lay’s“ poběží až do konce května v televizi, na internetu a v místě prodeje. Její součástí jsou také PR aktivity.

Hlavní reklamní spot se zaměřuje na akční filmy, kratší spoty podporují párování s ostatními žánry – klasické Lay’s se tak pojídají u komedií, pečené Lay’s Oven Baked u romantických filmů a vroubkované Lay’s Maxx u sci-fi.

„Cílem kampaně je prezentovat Lay’s jako ideální snack ke sledování filmů a ukázat, že jednotlivé řady našich brambůrek mohou vyjadřovat určitý filmový žánr. Filmy prostě chutnají lépe s Lay’s. Nejenže jim dodávají novou chuť, ale zároveň podporují sdílení zážitků s blízkými,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo ČR. V televizi běží kampaň až do konce května.

Adaptaci a produkci reklamy zajistila agentura Mark BBDO, o digitální část se stará 2Fresh.

-stk-