Mladá fronta vydává pro CzechTrade titul Export a podnikání

úterý, 5. února 2019, 07:30 Tisk MediaGuru

Agentura CzechTrade si na zajištění výroby a redakčních služeb vybrala vydavatelství Mladá fronta.

Zdroj: Mladá fronta

Zdroj: Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta nově získalo od české agentury na podporu obchodu CzechTrade zakázku na výrobu a redakční služby pro titul Export a podnikání, informující podnikatele o exportních příležitostech ve světě a o proexportních aktivitách státu.

Magazín Export a podnikání spadá pod ekonomickou divizi vydavatelství Mladá fronta, kam patří týdeník Euro a další ekonomicky zaměřené tituly. Obsahovou část projektu budou zajišťovat odborní redaktoři redakce.

Mladá fronta tak ve spolupráci s CzechTrade střídá společnost Economia, která do konce roku 2018 vydávala pro agenturu magazín Český exportér. Pro Mladou frontu jde o druhou zakázku pro CzechTrade. Už v současnosti zajišťuje přípravu webu BusinessInfo.cz.

„Získat další zakázku na redakční služby pro nás znamená ocenění naší profesionální práce a další potvrzení naší pozice na trhu s ekonomicky zaměřenými tituly. Rozšiřujeme nyní portfolio ekonomických titulů soustředěných na byznys a byznysmeny, a přinášíme tak ekonomické informace s kompletním servisem,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

„Jako hlavní téma prvního čísla jsme vybrali Latinskou Ameriku, region s velkým ekonomickým a obchodním potenciálem, s ohromným apetitem po zahraničních výrobcích a investicích. V magazínu najdete i obsáhlý rozhovor s ministryní průmyslu a obchodu Martou Novákovou. Představuje v něm mimo jiné nové teritoriální strategie svého ministerstva a vysvětluje jejich přínos,“ řekl Vadim Fojtík, šéfredaktor týdeníku Euro.

-mav-