Moravský Peněžní Ústav se mění na Trinity Bank

středa, 20. února 2019, 10:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nová banka přichází s privátním bankovnictvím i pro retailové klienty a také se čtyřdenním pracovním týdnem. Rebranding doprovodí komunikační kampaň.

Logo nové banky Trinity Bank, zdroj: Trinity Bank

Logo nové banky Trinity Bank, zdroj: Trinity Bank

Spořitelní družstvo Moravský Peněžní Ústav (MPÚ) se mění na Trinity Bank. Rebranding podpoří tříměsíční komunikační kampaň v tisku, rádiu a na internetu. Její tváří se stal zakladatel společnosti Radomír Lapčík.  

MPÚ získal licenci od České národní banky v závěru loňského roku a k 1. 1. 2019 se oficiálně stal bankou. „Už na vysoké škole jsem měl sen vybudovat banku pro klienty založenou na důvěře a pevných vztazích. Po 23 letech tvrdé práce se nám to podařilo. Zásadní přínos Trinity Bank vidím v tom, že se nám podaří nabídnout kvalitu privátního bankovnictví i retailovým klientům a zajistit našim zaměstnancům unikátní pracovní dobu – čtyřdenní týden,“ uvádí Radomír Lapčík s tím, že jeho lidé dostanou trvale o den volna navíc po splnění výkonnostních kritérií. „Tím bych jim chtěl přispět k lepšímu životu,“ vysvětluje. 

Trinity Bank začíná s více než 10 tisíci klienty a během tohoto roku banka plánuje jejich soustavný růst. Nabízet bude standardní bankovní produkty a služby, zejména v oblasti běžných, vkladových a spořicích účtů, kde poskytuje úrok 1,18 % p.a. Součástí je rovněž internetové bankovnictví. V rámci privátního bankovnictví plánuje i prémiový klub, u korporátního a SME bankovnictví se bude zaměřovat na flexibilní úvěrové produkty pro malé a střední podnikání a dále rozvíjet oblast projektového a developerského financování.

Název Trinity Bank odkazuje k trojici klientů, zaměstnanců a vlastníků, jejichž zájmy by měly být v rámci značky sladěny. Zároveň reflektuje i tři hlavní hodnoty, jako je kvalita služeb, individuální přístup a důvěra.

Nová značka se bude profilovat jako pečovatel, jehož misí je „vést své klienty k úspěchu. Stavět chce také na proaktivitě, integritě, expertíze a výjimečnosti. „Trinity Bank je silná, konzervativní, hrdá, důvěryhodná a plná nadšení. Je to ochránce tradičních hodnot. Je to značka, která svého klienta bere jako osobnost, ne jako číslo a vždy ho klade na první místo. V neposlední řadě je to česká banka s českým kapitálem,“ popisuje Marcel Schmidt, ředitel marketingu Trinity Bank.

Úvodní kampaň, jež pracuje s claimem „Tradiční hodnoty. Chráníme je úspěšně pro naše klienty. Již čtvrt století“, je rozdělena na imageovou a produktovou část. „Imageová část akcentuje zaměření banky na tradiční hodnoty, na nichž buduje dlouhodobé vztahy s klienty, zatímco produktová část se soustředí na unikátnost nabídky nového spořicího účtu Výhoda+ se sazbou 1,18 % p.a.,“ dodává Marcel Schmidt.

Klíčový vizuál ke kampani Trinity Bank, zdroj: Trinity Bank

Klíčový vizuál ke kampani Trinity Bank, zdroj: Trinity Bank

Cílem kampaně, do níž investuje Trinity Bank 10 až 15 milionů korun, je především podpořit znalost značky, zejména u konzervativních spotřebitelů starších 40 let, a získávat 1000 nových klientů měsíčně.

Na rebrandingu i zahajovací kampani banka spolupracovala s agenturou Ogilvy & Mather. „Myslím, že se nám podařilo s klientem identifikovat klíčovou kulturní tenzi ve společnosti, kde banky upřednostňují spíše krátkodobé cíle a výsledky a dochází zároveň k odosobnění vztahů mezi klienty a bankou. A právě na tom jsme postavili dlouhodobý positioning pro novou banku. To vše graduje v rámci zahajovací kampaně, kde za tím stojí osobně zakladatel banky,“ dodává Ondřej Obluk, CEO Ogilvy & Mather.

Trinity Bank má v současnosti tři pobočky ve Zlíně, Praze a Brně, které nedávno prošly rekonstrukcí. Důraz je kladen na decentní základ s výraznými prvky, které tvoří mimo jiné i umělecké prvky. Na zlínské pobočce je tak k vidění sousoší Dialog od Olbrama Zoubka.

Do roku 2020 by banka chtěla počet svých poboček navýšit na šest. „Vybíráme si lokality v centru, ale zároveň s možností parkování,“ doplňuje Radomír Lapčík. Pobočku by Trinity Bank chtěla otevřít v Ostravě, Hradci Králové či Plzni.

Pobočky Trinity Bank pracují s decentním základem, zdroj: Trinity Bank

Pobočky Trinity Bank pracují s decentním základem, zdroj: Trinity Bank

Součástí zlínské pobočky je i sousoší Dialog od Olbrama Zoubka, zdroj: Trinity Bank

Součástí zlínské pobočky je i sousoší Dialog od Olbrama Zoubka, zdroj: Trinity Bank

-stk-