Under Armour otevřela v Praze první Brand House v regionu

čtvrtek, 21. března 2019, 19:00 Aktuality, Retail MediaGuru

Sportovní značka Under Armour otevřela v Praze svou vlajkovou prodejnu pro celý region střední Evropy.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Značka Under Armour otevřela v pražském obchodním centru Nový Smíchov svou první značkovou prodejnu na českém trhu. Jedná se o prodejní formát tzv. Brand House, jenž je navíc jediný svého trhu ve střední Evropě.

Společně s otevřením prodejny uvádí Under Armour na trh svou novou „rockovou" kolekci Rock. V nové prodejně bude Under Armour uvádět nejen novinky, ale také limitované kolekce, které nebudou nikde jinde k dostání. 

Na otevření prodejny byla přítomna i Martina Sáblíková, jež je od loňského roku tváří značky. Další ambasadarkou značky se stala plavkyně Barbora Seemanová.

Oblečení Under Armour bylo na českém trhu doposud k dostání v obchodních sportovních řetězcích, jako je Sportisimo, A3 Sport, Urban Store, nebo v obchodech Queens či Bibloo. Minulý rok testovala společnost BMMCR, jež je výhradním distributorem značky na českém a slovenském trhu, ve spolupráci s Pumou formát dual brand prodejny.

Český distributor, firma BMMCR, si dává za cíl udělat ze značky Under Armour jednoho ze tří největších hráčů na poli sportovní módy na českém a slovenském trhu. A již nyní vedení společnosti potvrzuje otevření dalších dvou značkových obchodů do konce roku 2019 v Praze a Bratislavě.

-stk-