BigBoard koupil 80% podíl v inzertní firmě HyperMedia

úterý, 16. dubna 2019, 13:00 Internet & Mobil, Outdoor MediaGuru

Provozovatel venkovních ploch rozšiřuje své aktivity na internetu, kupuje většinu ve společnosti HyperMedia.

Foto: Bigboard Praha

Foto: Bigboard Praha

Provozovatel venkovních nosičů BigBoard Praha ovládl provozovatele inzertních a srovnávacích webů HyperMedia, která patří do šesti největších webů českého internetu. BigBoard získal 80procentní podíl ve společnosti. Zakladatel Petr Beneš si ponechal pětinu a bude společnost i nadále výkonně řídit. 

Firma BigBoard uvedla, že vstupem do rostoucího online segmentu bude moci klientům poskytnout kombinaci venkovní a online reklamy. „Podařilo se nám vstoupit do společnosti, kde vidíme výrazný růstový potenciál a velké synergie s naším hlavním byznysem i našimi online projekty Flowee a kuchařky.cz," uvedl předseda představenstva BigBoardu Richard Fuxa.

HyperMedia má více než pět milionů uživatelů měsíčně. Provozuje weby hyperinzerce.cz, hyperslevy.cz a zhruba 50 dalších. Obchodní týmy obou společností zatím pracují nezávisle a připravují společné produkty pro klienty.

„Vstup BigBoardu pro nás znamená spojení s finančně i marketingově silným hráčem. Slibuji si od něj finanční stabilizaci, výrazné posílení naší pozice jak mezi online vydavateli, tak mezi slevovými portály a možnost růstu pomocí akvizic dalších webů zapadajících do naší koncepce," doplnil Beneš.

Z výzkumů agentur Nielsen Admosphere a Rapport podle BigBoardu opakovaně vyplývá, že kampaně venkovní reklamy akcelerují výkonnost souběžných online kampaní. BigBoard na to reaguje tím, že jako první provozovatel venkovní reklamy v ČR spojuje tyto dva mediatypy do jednoho mediálního domu.

-mav-