Novým ředitelem marketingu společnosti Adastra se stal Ivo Mareček. Jeho úkolem je především repositioning značky a budování jejího povědomí jako lídra v oblasti digitalizace a posílení digitální složky komunikace.
„Ivovou prioritou bude nastavit a realizovat novou marketingovou a komunikační strategii. Chceme, aby Adastra byla volbou č. 1 pro firmy, které se rozhodly vydat na cestu digitální transformace,“ říká Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.
Ivo Mareček přichází do Adastry s 10letými zkušenostmi z pozic v oblasti online marketingu, mimo jiné ve firmách T-Mobile či Deutsche Telekom. V českém T-Mobilu měl na starosti strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost. Vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě.
-stk-