
Zdroj: Škoda Auto
Společnost Škoda Auto ČR si ve vícekolovém výběrovém řízení vybrala nové hlavní kreativní agentury, které zajistí přípravu a adaptaci nadcházejících kampaní automobilky v České republice. Staly se jimi agentury Isobar a Zaraguza, které budou mít na starosti kompletní marketingovou komunikaci značky na českém trhu.
Výběrové řízení na hlavní kreativní agenturu vypsala automobilka na přelomu tohoto roku s cílem aktualizovat pool agentur, které s ní dlouhodobě spolupracují a jsou hlavními dodavateli jejích kreativních kampaní.
Do tendru bylo přizváno osm agentur, které zpracovaly tři vzorové kreativní kampaně, a to uvedení nového vozu Škoda Scala na český trh, image kampaň značky Škoda pro nadcházející mistrovství světa v ledním hokeji a v neposlední řadě tvořili také kampaň pro B2C aktivaci. Klient při výběru vítězných posuzoval nejen kreativy ztvárnění kampaní, ale také strategický přístup, interpretaci klíčových hodnot značky, časovou flexibilitu agentury či stabilitu projektového a kreativního týmu.
„Hledáme partnera, který pochopí esenci značky Škoda v dynamicky se měnícím prostředí tuzemského automobilového trhu, komplexitu komunikace a individuální potřeby naší autorizované obchodní sítě,“ popsal Petr Janeba, vedoucí marketingu Škoda Auto ČR, s tím, že jen do roku 2020 uvede značka 20 nových modelů, z toho hned 10 elektrifikovaných. Do komunikačních aktivit spadají i sponzoringové a CSR kampaně.
Obě dvě vybrané agentury již pro českou automobilku v minulosti pracovaly. Isobar (dříve Bistro Agency) stojí za taktickou kampaní Škoda NejMix, v jejímž rámci vzniklo devět cover verzí známého songu „Já na to mám“. Zaraguza v loňském roce připravila komunikaci programu Škoda Plus nebo Bezpečný pátek.
-stk-