Luxol propaguje novinku pomocí CSR aktivit

neděle, 2. června 2019, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Luxol rozšiřuje svou řadu produktů Luxol Originál. Podporuje výsadbu lesů a cílí na mladší spotřebitele.

Zdroj: Luxol

Zdroj: Luxol

Značka Luxol rozšiřuje řadu produktů Luxol Originál o novinku Luxol Originál Aqua. Hlavní claim kampaně zní „Chrání Vaše dřevo i naše lesy”.

„Značka Luxol se svými posledními novinkami Luxol Originál Vintage a Dekor snaží přiblížit mladší generaci. Letošní novinka Luxol Originál Aqua není výjimkou a opět cílí na mladší spotřebitele,“ vysvětluje strategii značky David Franěk, Brand manažer. 

Nový produkt se zákazníkům představí v rámci billboardové kampaně propojené se CSR aktivitou. Navazuje tak na billboardovou kampaň na vozech MHD, kterou v loňském roce využil k podpoře novinky Luxol Dekor.

Prodejem novinky se značka navíc rozhodla podpořit výsadbu nových stromů v Čechách a na Slovensku. Spotřebitele o této podpoře budou informovat nejen klasické POS materiály či celoplošná rádiová kampaň, ale také příbaly v podobě vonných stromečků do aut u většiny produktů značky Luxol.

-zue-