Media Club: Formát Switch-in v HbbTV zasáhl 1,7 mil. diváků

středa, 15. května 2019, 16:35 TV, Reklama, Aktuality MediaGuru

Podle zkušeností Media Clubu se v HbbTV reklamě osvědčují reklamy v segmentu auto-moto.

Zdroj: Media Club

Zdroj: Media Club

Media Club v rámci svého projektu Car PR spustil v polovině března pro svého klienta, automobilku SsangYong, crossmediální kampaň, v rámci které byly využity pořad Autosalon, HbbTV a web Autosalon.tv. SsangYong v rámci kampaně propagovala nový model SUV 4x4 Rexton. 

Stejný typ kampaně využil Media Club v rámci svého projektu Car PR i pro dalšího automobilového klienta, kdy opět byla HbbTV platforma kombinována s pořadem Autosalon a webem Autosalon.tv. V obou případech se cílilo na konkrétní skupinu diváků, která má zájem o prezentaci nových modelů automobilů, a zároveň o výsledek testu daného modelu pořadu Autosalon. Konkrétně kampaň klienta SsangYong byla navíc adaptována podle lokace dealera na tři území, uživatelům se tak zobrazila adresa dealera v jejich okolí. Kampaň byla realizována ve spolupráci s agenturou Vondrák&Heisig.

Průběžné výsledky těchto dvou kampaní měřených v období březen až duben ukazují, že reklamní formát Switch-in v rámci HbbTV zasáhl v průměru 1,7 milionu diváků. Samotnou HbbTV aplikaci pak navštívilo průměrně 25 tisíc diváků, z toho si každý v průměru spustil dvě videa.

Reportáž v pořadu Autosalon vidělo 465 tisíc diváků, včetně odložené sledovanosti, ve věku 15–69 let. Na webu Autosalon.tv bylo dosud zaznamenáno 20 tisíc přehrání reportáže.

„Opět se nám potvrdilo, že kampaně na HbbTV skvěle fungují pro klienty z oblasti automotive. Další výhodou je jejich rychlá příprava, kterou klientům umožňuje nástroj HbbTV Creator. Například celá kreativa HbbTV aplikace pro automobilku SsangYong byla vytvořena v rekordně krátkém čase 4 hodin,“ říká Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje Media Club. Výroba aplikace probíhá prostřednictvím nástroje HbbTV Creator, kde má klient na výběr ze tří šablon. 

Hybridní televize (neboli HbbTV) je technologie, která spojuje standardní televizní vysílání s možností příjmu obsahu šiřitelného po internetu. Podle posledního měření Českých Radiokomunikací může FTV Prima prostřednictvím HbbTV v jeden okamžik zasáhnout až 298 tisíc diváků.

-mav-