Raiffeisenbank v kampani sází na osobnosti své banky

pondělí, 13. května 2019, 13:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Raiffeisenbank využívá v nové kampani Františka Ježka, člena představenstva banky odpovědného za korporátní segment.

Zdroj: Raiffeisenbank

Zdroj: Raiffeisenbank

Osobností nové kampaně Raiffeisenbank se stal člen představenstva banky odpovědný za korporátní segment František Ježek. Jeho tvář je na billboardech spojená se sloganem „Dvě věci pohání byznys: vaše ambice a naše financování“.

Cílem této image kampaně, která odstartovala 1. května, je zvyšování povědomí o Raiffeisenbank jako bance vhodné pro korporátní klienty. Kampaň je k vidění na venkovních plochách, v tiskové inzerci a v online médiích.

Je rozdělena na dvě části. Jednu obecnou pro celý korporátní segment a druhou produktovou s nabídkou primárně pro segment malých a středních firem. Účelem kampaně je podpořit úvěry se zajištěním od Evropského investičního fondu (EIF).

„V kampani jsme vsadili na osobnost přímo z banky, protože je to autentické a uvěřitelné. Ukazujeme tím klientům i našim zaměstnancům, že za nabídkou korporátního segmentu stojí profesionál a expert přímo z našich řad,“ komentuje marketingová manažerka Raiffeisenbank Michaela Kuželová.

-mav-