Alza.cz uvádí další privátku, tentokrát z ekodrogerie

pátek, 28. června 2019, 16:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Alza.cz přináší na trh další svou privátní značku. AlzaEco nabídne ekologické prášky na praní.

AlzaEco, zdroj: Alza.cz

AlzaEco, zdroj: Alza.cz

Alza.cz uvádí na trh další privátní značku. Pod názvem AlzaEco bude nabízet ekologické prostředky na praní. Produkty budou dostupné na od 1. července v České republice i na Slovensku.

„Nový privátní brand vychází z naší dlouhodobé snahy chránit životní prostředí a podporovat ekologii v každodenním životě. Po uvedení vlastní řady elektroniky AlzaPower s plně recyklovatelným obalem jsme se v další fázi zaměřili na segment drogerie, která patří k nejpoužívanějším produktům v domácnosti. Cílem bylo vytvořit kvalitní ekologický produkt s vysokým podílem přírodních látek, jenž bude svým složením maximálně šetrný k naší planetě. Reagujeme tím také na zvýšenou poptávku po tomto typu zboží,“ uvedl Aleš Zavoral, předseda představenstva Alza.cz.

pilotní nabídce jsou momentálně zastoupeny tři druhy pracích gelů a prášků (Universal, Color, Sensitive pro dětské prádlo) o objemu 3 nebo 5 litrů/kg a k tomu 4 druhy eko aviváže s různými vůněmi. Produkty AlzaEco nebyly testovány na zvířatech, obsahují až 96% podíl přírodních látek bez fosfátů a barviv a mohou se používat i se septiky a domácími čističkami. K tomu všemu jsou dodávány v recyklovatelných papírových obalech s minimálním podílem plastu, které jsou uzpůsobeny i pro bezpečné zasílání.

Vývoj nové privátní značky trval několik měsíců a aktivně se do něj zapojili i samotní zaměstnanci Alzy. „Vzorky eko pracích prášků, gelů a aviváží jsme rozdali našim testerům na slepý test. Na základě hodnocení jsme vybrali ty nejlepší a u nich jsme ještě ladili složení k naprosté spokojenosti nás i zákazníků. Chceme totiž nabídnout nejen šetrný, ale zároveň i účinný produkt bez kompromisů,“ popisuje zrod značky manažerka projektu Ivana Škorvánková.

Alza.cz má na svém e-shopu samostatnou kategorii ekodrogerie s 352 produkty různých značek. Jen za první půlrok roku 2019 vzrostla meziročně o 93 %, a v porovnání s rokem 2017 vygenerovaly ekologické produkty dokonce 4,5krát větší obrat než před dvěma lety.

-stk-