Lékárenská síť Benu spustila novou kampaň na podporu svého zákaznického programu Benu Plus. „Členové našeho zákaznického programu využívají celou řadu benefitů. Oblíbená je hlavně kontrola lékových interakcí s ohledem na předešlé nákupy v našich lékárnách, zvýhodněné produktové kupony připravené přímo na míru, výhodnější ceny nebo odměny za nákupy vybraného sortimentu v lékárnách,“ popisuje Ivana Stará, marketingová a PR manažerka lékáren Benu. Jen během letošního roku tímto způsobem získali účastníci programu slevové poukázky v hodnotě přes 18 milionů korun.
Kampaň, jež je k vidění v televizi, na internetu, sociálních sítích a v místě prodeje, rozvíjí koncept s mytologickým ptákem Benu. Díky němu zaznamenala značka od spuštění v listopadu loňského roku zvýšení spontánní znalosti o více než 10 procentních bodů.
Do nového reklamního spotu, který poběží na stanicích skupiny Prima, Barrandov, Óčko a Atmedia, byla obsazena opravdová lékárnice Ivana Průšová. „Snažíme se, aby naše televizní spoty i další marketingové materiály byly opravdu autentické. Proto jsme moc rádi, že máme mezi sebou kolegy, kteří se nebojí postavit před kameru. Vzhledem k tomu, že naše lékárnice ve spotu ztvárnila svou profesi, vlastně ani nemusela nic hrát a díky tomu působí naprosto přirozeně,“ vysvětluje Ivana Stará.
Kreativa vznikla v dílně agentury Hammer. Produkci měla na starosti společnost Boogie Films. Režie se ujal Karel Janák.
Benu lékárny představily svůj zákaznický program v roce 2015, od té doby se do něj zapojilo již bezmála milion členů.
-stk-