Benu podporuje kampaní svůj zákaznický klub

středa, 5. června 2019, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lékárny Benu komunikují výhody svého zákaznického programu Benu Plus. Do kampaně obsazují svou lékárnici.

Tváří kampaně se stala lékárnice Ivana Průšová, zdroj: Benu.

Tváří kampaně se stala lékárnice Ivana Průšová, zdroj: Benu.

Lékárenská síť Benu spustila novou kampaň na podporu svého zákaznického programu Benu Plus. „Členové našeho zákaznického programu využívají celou řadu benefitů. Oblíbená je hlavně kontrola lékových interakcí s ohledem na předešlé nákupy v našich lékárnách, zvýhodněné produktové kupony připravené přímo na míru, výhodnější ceny nebo odměny za nákupy vybraného sortimentu v lékárnách,“ popisuje Ivana Stará, marketingová a PR manažerka lékáren Benu. Jen během letošního roku tímto způsobem získali účastníci programu slevové poukázky v hodnotě přes 18 milionů korun.

Kampaň, jež je k vidění v televizi, na internetu, sociálních sítích a v místě prodeje, rozvíjí koncept s mytologickým ptákem Benu. Díky němu zaznamenala značka od spuštění v listopadu loňského roku zvýšení spontánní znalosti o více než 10 procentních bodů.

Do nového reklamního spotu, který poběží na stanicích skupiny Prima, Barrandov, Óčko a Atmedia, byla obsazena opravdová lékárnice Ivana Průšová. „Snažíme se, aby naše televizní spoty i další marketingové materiály byly opravdu autentické. Proto jsme moc rádi, že máme mezi sebou kolegy, kteří se nebojí postavit před kameru. Vzhledem k tomu, že naše lékárnice ve spotu ztvárnila svou profesi, vlastně ani nemusela nic hrát a díky tomu působí naprosto přirozeně,“ vysvětluje Ivana Stará.

V novém reklamním spotu lékáren Benu si zahrála i opravdová lékárnice.

Kreativa vznikla v dílně agentury Hammer. Produkci měla na starosti společnost Boogie Films. Režie se ujal Karel Janák.

Benu lékárny představily svůj zákaznický program v roce 2015, od té doby se do něj zapojilo již bezmála milion členů.

-stk-