Granko uvádí na trh kakaové mléko, podpoří ho deníkem

úterý, 11. června 2019, 14:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Granko na trh přichází s novinkou – s již připraveným kakaovým mlékem na cesty. Na léto vydává cestovatelský deník pro rodiny.

Granko Kakaové mléko, foto: MediaGuru.cz

Granko Kakaové mléko, foto: MediaGuru.cz

Značka Granko rozšiřuje u příležitosti svých 40 let od založení produktový sortiment – k rozpustnému kakau a kakaovému sirupu přidává kakaové mléko. Již připravený nápoj o objemu 200 ml je nyní dostupný na tradičním trhu, do konce léta by měla být distribuce vybudována i na moderním trhu, v online supermarketech a čerpacích stanicích. Podpořen bude rozsáhlou marketingovou kampaní. 

„Kromě nejnižšího procenta přidaného cukru, v porovnání s obdobnými produkty na našem trhu, obsahuje také vápník, v populaci často nedostatečný vitamín D a jiné minerály podporující normální růst a vývoj kostí u dětí, imunitní systém, paměť a koncentraci,“ popisuje Eva Rybová, senior brand manažerka pro Nestlé Česko i Slovensko. 

S novým produktem cílí Granko především na děti. Nicméně vhodný je i pro dospělé spotřebitele.

Obal je vyroben ve dvou designových variantách, které buď osvětlují význam přidaných vitamínů a minerálů, nebo učí, jak jednoduše zrecyklovat obal i s brčkem. „Abychom pomáhali dbát na čistotu prostředí, vybízíme spotřebitele, aby vždy po dopití kakaového mléka brčko zastrčili dovnitř krabičky a vyhodili společně. Tímto způsobem lze z kontejnerů na kartonové obaly materiály třídit a recyklovat,“ doplňuje Rybová. 

Kakaové mléko Granko je podpořeno i letní aktivací spojenou s Cestovatelským deníkem rodiny, který nabízí 20 tipů na cesty po České republice a stejný počet na Slovensko. Připraven je v nákladu 5 000 kusů, k dostání bude jen prostřednictvím soutěží. K dispozici je však i online ke stažení a značka má připraveno i návodné video k výrobě vlastního deníku. 

Zatímco v červnu a červenci poběží komunikace na sociálních sítích, kde Granko využívá geolokaci, v srpnu se přidá i kampaň v televizi, outdooru a v místě prodeje. Součástí bude i celá řada soutěží. 

Cestovatelský deník rodiny i kreativa vznikly in-house. Režie reklamního spotu se ujal Tomáš Mašín v produkci Filmservice. Produktový tag-on o novince vytvořila produkční společnost Mirage s režisérem Urošem Trefaltem. Digitální komunikaci má na starosti agentura 2Fresh. 

Kakaové mléko určené pro děti vyrábí na českém trhu třeba mlékárenská značka Tatra nebo Madeta. Na dospělé cílí například Müller či nově i společnost Al-Namura se španělskou značkou Cacaolat. Instantní kakao nabízí Nestlé také pod značkou Nesquik, pod značkou Orion prodává kakaový prášek. Novým hráčem v této kategorii je v tuzemsku značka Manner. 

-stk-