Kingswood kampaní motivuje ke „šťavnaťějším“ hovorům

sobota, 8. června 2019, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V novém kampani cider Kingswood vybízí lidi ke smysluplnějším rozhovorům s přáteli.

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

Po letech komunikace „pohodičky“ přichází Kingswood s novou linkou „Pro šťavnatější pokec“, která motivuje k vedení smysluplnějších rozhovorů s přáteli. Tvářemi letní kampaně jsou zpěvačka Mydy Rabycad, herec Milan Peroutka a designérka Alex Monhart, které mohou lidé vyzpovídat v interaktivní hře.

Kampaň bude k vidění na internetu i v místě prodeje. Jejím cílem je podpořit především prodej čepovaného cideru v letních měsících.  „Chceme lidem říci, že čepovaný Kingswood je drink, při kterém se dobře povídá, a proto přicházíme s komunikační linkou ‚Pro šťavnatější pokec‘,“ vysvětluje Dominika Drvoštěpová, brand manažerka značky Kingswood z Plzeňského Prazdroje. „Líbí se nám, že kampaní podněcujeme šťavnatější rozhovory, a to v sobě zároveň nese i funkční benefit značky. Právě šťavnatostí se totiž cider odlišuje od piva nebo kávy, u kterých jsou lidé zvyklí si povídat,“ doplňuje.

Myšlenku poprvé představí kampaň „Skutečná otázka, neskutečná odpověď“, která se soustředí na samotné začátky rozhovorů. Povzbuzuje lidi, aby se svých přátel neptali jen na strohé „Jak se máš?“ a nespokojili se s odpovědí „Dobře“, ale pokládali jim skutečné otázky. „Realitou dnešní doby totiž je, že své kamarády sledujeme na sociálních sítích a nabýváme pocitu, že o nich víme téměř všechno. Když se pak ale sejdeme naživo, někdy pořádně ani nevíme, jak hovor navázat,“ říká Rado Jankovič, creative team leader agentury Triad Advertising, která je pod kampaní podepsána.

Na speciální microsite www.stavnatejsipokec.cz se lidé mohou zapojit do interaktivních rozhovorů se třemi českými osobnostmi: zpěvačkou kapely Mydy Rabycad Žofií Dařbujánovou, hercem a zpěvákem Milanem Peroutkou a módní designérkou Alex Monhart. Výběr otázek přitom určí, jak se hovor bude dále rozvíjet a kolik se toho o nich uživatel dozví.

Kingswood nabádá k lepším otázkám

Na stejném webu si návštěvníci mohou navíc zahrát Neskutečné karty s otázkami a úkoly, které slouží jako inspirace pro „šťavnatější“ pokec s přáteli.

Obě stěžejní aktivity budou podpořeny prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a Youtube i reklamou v mobilních hrách. Na karetní hru budou lákat také POS formáty přímo v restauracích a barech, kde se čepovaný Kingswood prodává.

-stk-