Mercedes-Benz GLE propojil tři příběhy v pořadu Mall.TV

pondělí, 10. června 2019, 11:55 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

S novými příběhy cyklu Bez frází na internetové televizi Mall.TV se spojila značka Mercedes-Benz GLE.

Repro Mall.TV

Repro Mall.TV

Nové příběhy z cyklu Bez frází internetové televize Mall.TV. přinášejí příběhy tří sportovců, kteří museli překonávat zdravotní překážky.  Za vznikem aktuální minisérie pětiminutových epizod uváděných s podtitulem Síla má mnoho podob stojí česká contentová agentura Fuse, která nápad zpracovala na míru pro svého klienta Mercedes-Benz

Reprezentační fotbalový útočník a nejlepší střelec Evropské ligy 2012-13 Libor Kozák, dráhový cyklista a vítěz světového poháru Tomáš Bábek a ultramaratonec a mistr republiky na 100 km i 24 hodin Radek Brunner. Osudy tří úspěšných sportovců jsou si v mnohém podobné. Jejich odhodlání vrátit se po zdravotních komplikacích na sportovní výsluní navíc dokládá, že rčení ‚síla má mnoho podob‘ není pouhou frází.

„Spojení se nám samo přímo nabízelo. Každý máme nějaký cíl. Náš klient svým vozem GLE s claimem Síla má mnoho podob ukazuje, že dosáhnout i toho zdánlivě jakkoli vzdáleného můžeme, pokud se pro to sami rozhodneme. A to je přesně to, co tři hrdinové nových dílů Bez frází dokázali. Navzdory překážkám a díky jejich silné vůli se vrátili k tomu, co milují – ke sportu,“ říká autorka nápadu Zdeňka Uhlířová a vedoucí digitální divize Fuse Václav Beran její slova doplňuje: „Naším cílem je nacházet unikátní klientská řešení a cesty, jak značky propojit se zajímavým obsahem. V tomto případě jsme jedinečnou příležitost podívat se na svět sportovců jejich vlastníma očima využili k prezentaci síly brandu Mercedes-Benz jeho přirozeným spojením s vyprávěnými příběhy formou product placementu. Nenásilným zpracováním contentové reklamy jsme tak podpořili příslušnost ke značce, aniž bychom diváky zbytečně rušili.“

Nové epizody Bez frází - Síla má mnoho podob jsou již nyní k vidění na Mall.TV. Komunikační mix využívá také sociálních sítí internetové televize a značky Mercedes-Benz i osobních profilů zúčastněných sportovců.

-mav-