Procházka po partnerech filmových Karlových Varů
Karlovy Vary budou teď přes týden patřit filmovému festivalu. Co vše si na něj přichystali jeho partneři?
V pátek 28. července startuje 54. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Kromě filmových zážitků nabídne jako obvykle i bohatý doprovodný program, na kterém se nemalou měrou podílí celá řada partnerů.
Složení zůstává i nadále bez generálního partnera poté, co loni oznámil ČEZ ukončení své spolupráce. Jeho náhradníka festival zatím nenašel. „Ukázalo se, že model hlavních partnerů zatím vyhovuje a budeme v tom i nadále pokračovat,“ vysvětlil ředitel festivalu Jiří Bartoška.
Hlavními partnery festivalu zůstávají Vodafone, innogy, skupina Mall.cz, společnost Accolade, jež investuje do infrastruktury pro podnikání ve středoevropském regionu, dále město Karlovy Vary a Karlovarský kraj. V pozici partnerů figurují i nadále firmy Unicredit, Unipetrol, DHL, Philip Morris a Czech Fund. KKCG nově podporuje festival pod svou značkou Sazka Group. Novinkou je pivo Pilsner Urquell. K oficiálním dodavatelům, mezi něž patří BMW, Nespresso, Moët & Chandon, Korunní, Becherovka, Dermacol či Profimed, se nově zařadila módní značka Pietro Filipi.
Více o logu letošního 54. ročníku karlovarského festivalu, jež si hraje s optickou iluzí, si můžete přečíst zde.
Někteří z partnerů na své zapojení do festivalového dění upozorňují už několik týdnů reklamní kampaní. Pilsner Urquell se spojuje s fotografií Rudolfa Hrušínského v roli komisaře Ledviny z filmu Adéla ještě nevečeřela, s nímž připomíná, že je „poprvé ve Varech, na plátně odjakživa“. Profimed jakožto partner festivalového Instagramu připomíná s logem letošního ročníku, jak dokonale vyčistit zuby.
Festivalový průvodce po partnerech
Co vše si partneři nachystali na samotný festival, mapujeme v našem „festivalovém průvodci“.
U hotelu Thermal
V centru festivalového dění – v hotelu Thermal – se mohou zájemci nechat zdarma nalíčit a učesat v Dermacol zóně krásy, zároveň si také mohou vyfotit ve fotokoutku či zakoupit produkty se slevou. Kromě toho bude značka přítomna ještě v blízkosti Tržní kolonády se svým Dermacol Beauty Point.
Na terase i před hotelem se bude možné osvěžit například v zónách Pilsner Urquell, kde budou do skla pivo čepovat finalisté soutěže Pilsner Urquell Master Bartender. „Pivní zážitek bude doplněn i gastronomickými specialitami, které připraví catering White Circus. Lidé si také budou moci vyzkoušet školu čepování piva, brýle s virtuální prohlídkou pivovaru nebo se vyfotit u speciální fotostěny s motivy ze slavných českých filmů,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz marketingový manažer značky Martin Troup.
Kromě Pilsner Urquell bude u Thermalu přítomna i další značka z portfolia Plzeňského Prazdroje – Kingswood, který bude ve své zóně podávat nejen jablečný cider, ale zajistí i odeslání pohledů na určenou adresu.
V okolí hotelu bude k dispozici také Becher Zone, kterou tvoří rozsáhlá stavba z recyklovaných kontejnerů s oblou střechou. Pod taktovkou Becherovky zde bude k dispozici stage pro interprety, několik barů, grill i DJský pult, umístěný přímo ve fontáně.
Kávu nabídne u Thermalu Nespresso ve své kavárně, kde bude možné i posnídat nebo ochutnat ledové kávové receptury. Během happy hours se budou podávat kávové drinky. Součástí aktivace bude i vyhlašování vítězů filmové soutěže Nespresso Talents, kteří natočili nejlepší snímky na téma „Jste to, co jíte“. Nově bude Nespresso přítomno také v Grandhotelu Pupp.
Kdyby se někdo chtěl po dlouhém sezení protáhnout či prostě jen stihnout další film ve vzdálenějším kině, za Thermalem nalezne půjčovnu kol Specialized. Vrátit je mohou také u stanového městečka, v parku na Divadelním náměstí a u hotelu Pupp, kde je připravena pro znavené cyklisty Odpočívárna.
Od Thermalu k Císařským lázním
Směrem ke Grandhotelu Pupp, bude mít ve Dvořákových sadech své nové stanoviště Vodafone pláž, která se musela přestěhovat kvůli rekonstrukci Vřídla. Dojít se sem dá pěšky, nebo se nechat svézt červeným Velotrixem. Na pláži si bude možné odpočinout, dobít telefon, brouzdat na wi-fi nebo soutěžit o ceny.
V Sadové kolonádě si mohou lidé doplnit pitný režim v baru Korunní, kde bude na nápojovém lístku mimo jiné i (ne)vinný střik. Své stanoviště zde bude mít také mobilní studio Radiožurnálu R-stream.
Na Mlýnské kolonádě se mohou držitelé festivalové akreditace či passu občerstvit lívancemi v innogy pointu. K vyzkoušení zde bude i dabing, videokvíz nebo malování na obličej. Součástí aktivace bude rovněž dobíjení mobilních zařízení či zmrzlinový servis, který bude zdarma zajišťovat vozík innogy.
Na Divadelním náměstí se budou každý den v Domě České televize konat setkání, besedy a workshopy s filmovými a televizními tvůrci i herci. Pro děti zde budou animační a výtvarné dílny, taneční škola či fotostudio ČT :D.
Na Staré Louce je pro návštěvníky Profimed Pop Up se svou „ústní pohotovostí“ v lodním kontejneru, kde budou čekat bělicí pasty, ústní spreje či tyčinky na rty.
U Grandhotelu Pupp letos vyroste zahrada Moët 1869 Garden, kde bude možné dát si bublinky značky Moët & Chandon, jež letos slaví 150 let od svého vzniku. Do festivalového života přináší filantropickou iniciativu „Toast for a Cause“, tedy „Přípitek na dobrou věc“ – prvního se ujme Jiří Bartoška s Jitkou Schneiderovou. Za každou další slavnou osobnost, která si připije na zdraví a slávu festivalu, přispěje značka na organizaci Hledáme rodiče. Zároveň si zde budou moci návštěvníky nechat vepsat na lahev krátký osobní vzkaz.
U Císařských lázní vznikne expozice BMW Lounge, kde budou vystaveni zástupci značek BMW, Mini i BMW Motorrad.
Od Thermalu do Smetanových sadů
Opačným směrem od Thermalu lze vyrazit do Smetanových sadů, kde bude k občerstvení káva či hot dog v Benzina Stop Café. Svůj informační stánek zde bude mít Živý kraj, kde poradí při plánování výletů po Karlovarském kraji. K relaxaci zde bude připraven Mall.cz Park. „Držíme se konceptu, kterým chceme být mezi partnery těmi, kteří vytvářejí zázemí a zábavu pro rodiny s dětmi a přináší odpočinkovou zónu uprostřed festivalového dění. Proto si i letos dáváme záležet na opravdu rozmanitém programu, skvělém jídle a nově také speciálních aktivitách pro děti,” vysvětluje Igor Matejov, CCO Mall Group. V prostoru dvoupatrové zóny budou probíhat ve spolupráci s časopisem Forbes debaty s osobnostmi nejen ze světa obchodu, další program zajistí aktéři známí z Mall.tv. Skupina rovněž podpoří znovuotevření hudebního klubu Kaiser 54.
Trochu v ústraní od festivalového dění si mohou zájemci v prodejní galerii Moser prohlédnout i s odborným výkladem novinky českého výrobce hodinek Prim.
Na různých místech festivalu se bude prezentovat Pietro Filipi. „Jsem přesvědčen, že české značky by se měly vzájemně podporovat. Je to jedna z cest k dlouhodobé prosperitě. Navíc v tomto případě vždy platilo, že filmový svět šel vždy ruku v ruce s kvalitní módou, proto akci jako partneři podpoříme i tím, že oblékneme festivalové hostesky a personál,“ dodává majitel firmy Michal Mička. Kromě hostesek, které budou kolemjdoucím rozdávat masky na spaní s různými hesly jako „Vzbuďte mě na film“ nebo „Sním o červeném koberci!“, užije oděvní značka róbu i pro Aňu Geislerovou, s níž v minulosti hojně spolupracovala. Po městě rozmístí Pietro Filipi také své fotokoutky, v nichž bude vybízet k tvorbě selfie.
-stk-