Pekárny Penam uvedly v posledních týdnech několik novinek na trh, které podporují marketingovou kampaní.
Od června je ve většině obchodních řetězců k dostání anglický muffin pod názvem Toustís, a to ve světlé i tmavé variantě. „Naše Toustís jsou úžasně praktické, již lehce naříznuté, balené po šesti kusech ve dvou oddělených vaničkách. Díky tomu je možné je snadno plnit a jsou ideální i pro méně zkušené kuchaře,“ popisuje Martin Dolský, manager marketingu společnosti Penam.
Novinku podporuje kampaň v tisku, na internetu a v místě prodeje. Součástí jsou také PR aktivity, včetně receptů připravených týmem kuchařů restaurace Columna.
Začátkem léta byla rozšířena také produktová řada Fit den, jež zastřešuje celozrnné a vícezrnné chleby. „Řadu Fit den jsme rozšířili o dva nové produkty – Sporty pečivo a Večerní banketky,“ vysvětluje Petra Satrapová, brand manažerka řady Fit společnosti Penam. I tyto novinky Penam podporuje rozsáhlým marketingovým mixem a inzertní kampaní včetně PR komunikace.
-stk-