Poděbradka rozvíjí svou řadu Prolinie bez cukru

neděle, 14. července 2019, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Řada Prolinie od Poděbradky prošla celkovým redesignem a rozšířila škálu příchutí.

Zdroj: Poděbradka

Zdroj: Poděbradka

Značka Poděbradka rozšiřuje svou řadu Prolinii, v níž nabízí ochucené vody bez cukru. Ke stávajícím příchutím citronu, limetky, pomeranče a maliny přidala letos další tři – lesní plody, bezinku a brusinku. Zároveň řada prošla celkovým redesignem.

Nové příchutě podpořila kampaň v televizi, na internetu a v místě prodeje. Její součástí byly i PR aktivity a spotřebitelské soutěže. Další vlna podpory je naplánována na podzim.

Řada Prolinie je k dostání v lahvi o objemu 1,5 l na moderním i tradičním trhu, a to v řetězcích Lidl, Tesco, Billa, Albert, Globus, Makro, Jip, Rosa či Coop.

-stk-