Accenture zpřístupňuje obsah festivalu Cannes Lions

pátek, 16. srpna 2019, 11:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Exkluzivní obsah letošního festivalu Cannes Lions je nyní přístupný i těm, kdo se ho nezúčastnili.

Ilustrační foto, zdroj: Accenture

Ilustrační foto, zdroj: Accenture

Společnost Accenture zpřístupnila se svou agenturou Accenture Experience exkluzivní obsah letošního festivalu Cannes Lions. Ve formě tzv. Digital Doggy Bag nabízí veřejnosti šest tematických okruhů s rozhovory, trendy a předáváním cen. Zájemci si mohou vybírat z témat: vliv na značku, transformační příběhy, důvěra & etika, kontrola budoucnosti byznysu, spotřebitelská zkušenost, diverzita, inkluzivita a přístupnost.

„Digital Doggy Bag umožňuje účastníkům sdílet po události to nejlepší z obsahu pětidenního programu s týmy po celém světě a ukázat jim to, co pro ně může být neocenitelnou zkušeností. Jsme nadšeni, že nyní tyto poznatky můžeme zpřístupnit všem,“ popisuje předseda festivalu Philip Thomas.

Původně konzultační firma Accenture v uplynulých letech posiluje své postavení na kreativním trhu. Letos na jaře koupila agenturu Droga5, jež se stala součástí Accenture Interactive, specializující se v prvé řadě na zákaznickou zkušenost. V Cannes získalo nové uskupení čtyři desítky lvů.

-stk-