Burda pokračuje v inovaci digitálního portfolia

pátek, 23. srpna 2019, 07:30 Internet & Mobil MediaGuru

Úpravy čekají také nejsilnější z webů Burdy, kterým je Apetitonline.

Leo Kallista, foto: MediaGuru.cz

Leo Kallista, foto: MediaGuru.cz

Burda Digital, digitální divize společnosti Burda International CZ, bude i v příštím roce pokračovat v inovacích svého portfolia online webů, řekl na setkání s mediálními agenturami obchodní ředitel Burdy Leo Kallista.

Burda v letošním roce spustila web časopisu Naše krásná zahrada, čímž rozšířila počet svých internetových titulů na jedenáct. Každá klíčová magazínová značka vydavatelství má tak rovněž svoji online verzi. Před necelým rokem také upravila podobu webu Marianne Bydlení. V letošním roce se ale převážně koncentrovala na vylepšení backendu, na uvedení nového CRM systému a také zapracovala na vizibilitě bannerových pozic.

Pro příští rok se pak připravuje nová podoba webu Apetitonline, který je z pohledu návštěvnosti klíčovým webem Burdy. Při příležitosti letošního ročníku nákupní slevové akce Dny Marianne, která se koná v polovině září, chystá rovněž spuštění věrnostního Marianne Klubu, díky kterému budou registrovaní zájemci získávat různé benefity.

Návštěvnost všech webů Burdy představuje v průměru více než jeden milion reálných uživatelů měsíčně (page views 4,6 mil.), z toho jen Apetitonline navštěvuje měsíčně 750 tisíc reálných uživatelů. Na Facebooku disponuje Burda 480 tis. fanoušky (meziročně +8 %). Rychleji ale přibývají fanoušci na Instagramu (meziročně +32 %), v současnosti jich je 147 tisíc.

Internetové portfolio Burdy je stavěné spíše pro brandové kampaně. Klientům vytváří řešení na míru a požadovaný výkon jim garantuje.

-mav-