Mediální investice jsou stále příznivé zejména v televizi

středa, 21. srpna 2019, 07:35 Výzkum, Reklama MediaGuru

Podle dat z monitoringu reklamních investic za prvních sedm měsíců roku posiluje nejvíce svůj podíl v mediamixu televize.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Vývoj reklamních investic v médiích je nadále podle monitoringu Nielsen Admosphere příznivý pro televizní reklamu a také pro venkovní reklamu. Za období leden až červenec 2019 se monitorovaný objem televizní reklamy zvýšil meziročně o 9 %. Vedle televizní reklamy se v červenci dařilo také venkovní reklamě, která si připsala až dvouciferný nárůst. V průměru tak za prvních sedm měsíců rostla o více než šest procent ve srovnání se stejným obdobím loni.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Zdroj: Nielsen Admosphere

V přehledu nejsou uváděny data za internetovou reklamu. V monitoringu je totiž sledována pouze bannerová reklama a videoreklama, nejde tak o všechny formáty internetové reklamy.

Monitorované mediální investice ale nevyjadřují skutečnou hodnotu investovaných peněz. Nezohledňují slevy, bartery či bonusy.

-mav-