Nejvyšší cenu za sponzoring mají Prima a Nova u svých seriálů

pondělí, 26. srpna 2019, 07:30 TV MediaGuru

Se startem televizní sezóny vstupují v platnost i nové ceny sponzoringu. Především vlastní seriály si komerční televize cení nejvíce.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

S nástupem televizní podzimní sezóny, která startuje právě toto pondělí 26. srpna, vstupují v platnost i podzimní ceny sponzoringu. Obě hlavní tuzemské komerční televize si nejvíce cení především svých původních primetimových seriálů. Od loňského září se ceny sponzoringu zásadně neliší.

K cenově nejvíce nasazeným patří seriály Specialisté, Ordinace v růžové zahradě a Policie Modrava na TV Nova. Ještě o něco vyšší cenu za sponzoring zaplatí klienti v případě pořadu Tvoje tvář má známý hlas, který zastupuje žánr reality show.

Na konkurenční TV Prima patří k cenově nejvíce nasazeným seriály Temný Kraj a Modrý kód a dále pak seriál Krejzovi, reality show Česko Slovensko má talent a také Show Jana Krause, u níž jsou ceny sponzoringu srovnatelné s pořady z prvního primetimového okna (tj. vysílané od 20:15 nebo 20:20).    

Vybrané ceny sponzoringu (Kč), TV Prima, září 2019

  cena/1 díl pořadu (2 sp. vzkazy)
Modrý kód 250 000
Temný Kraj II 250 000
Krejzovi 220 000
Česko Slovensko má talent 220 000
Show Jana Krause 220 000
český film 200 000

Vybrané ceny sponzoringu (Kč), TV Nova, září 2019

  základní cena/díl (2 sp. vzkazy)
Tvoje tvář má známý hlas 340 000
Specialisté (od 20:20) 320 000
Policie Modrava 320 000
Ordinace v růžové zahradě 300 000
Výměna manželek  290 000
Malé lásky 240 000

Od pondělí 26. srpna se vrací do vysílání nové díly seriálu Specialisté (TV Nova). V čase od 20:20 nabízí Nova premiérový díl seriálu, po něm následuje jeden reprízovaný díl. Prima od pondělka vrací do vysílání svůj seriál Modrý kód.

-mav-