Agrární komora si na PR dvou kampaní vybírá a Priori

sobota, 7. září 2019, 08:10 Aktuality, PR MediaGuru

Kampaně „Naskoč na mléčnou vlnu“ a „Náš modrý mák“ zajistí pro Agrární komoru agentura a Priori.

Zdroj: Agrární komora ČR

Zdroj: Agrární komora ČR

Agrární komora ČR volí na zajištění PR a mediální podpory své dlouhodobé kampaně na podporu konzumace kvalitních mléčných výrobků opět agenturu a Priori. Ta na kampani „Naskoč na mléčnou vlnu“ pracovala již v předchozím období, dříve se podílela i na předchozím projektu „Bílé plus“. Zakázka dosahuje hodnoty 2,3 mil. korun. 

Kromě toho se bude a Priori podílet i na další kampani Agrární komory s názvem Náš modrý mák“, jejíž cílem je podpořit konzumaci kvalitního potravinářského máku jako tradiční a původní plodiny se širokým využitím v domácím a potravinářském zpracování. Tato zakázka je v hodnotě 1,35 mil. korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek. 

-stk-