Albert přestavěl další hypermarket, přidal čerstvé potraviny

středa, 4. září 2019, 15:30 Aktuality, Retail MediaGuru

Albert otevřel koncem srpna přestavený hypermarket v OC Vivo! v Praze Hostivaři. Plochu zmenšil o více než 10 % a zmenšil nabídku spotřebního zboží.

Ilustrační foto, zdroj: Albert

Ilustrační foto, zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert i letos modernizuje další část své sítě hypermarketů a supermarketů. Koncem srpna otevřel zrekonstruovaný hypermarket v obchodním centru Vivo! v Praze Hostivaři. Je to letos již třetí po hypermarketu v Praze na Zličíně a v Jihlavě. Řetězec letos plánuje podobně přestavět ještě dalších šest hypermarketů a 50 supermarketů. Do přestavby obchodů investoval v minulých dvou letech přes dvě miliardy korun, letos investice dosáhnou další miliardy. Zatím přestavěli zhruba 150 z více než 300 prodejen.

Plocha prodejny v Praze Hostivaři byla zmenšena o 500 m² a celý prostor byl výrazně přestavěn. „Zmenšení jsme provedli na základě přání zákazníků, kteří oceňují menší prodejny,“ uvedl Mateusz Hilgert, Vice President Supply Chain a Real Estate Albert ČR. Potraviny najdou zákazníci na 85 % prostoru a spotřební zboží zabírá pouze 15 %, před přestavbou to bylo 30 %. Přitom ještě v 90. letech spotřební zboží bylo možné najít na 50 % plochy hypermarketů.

V Praze Hostivaři přidal Albert vlastní pekárnu, foto: MediaGuru.

V Praze Hostivaři přidal Albert vlastní pekárnu, foto: MediaGuru.

Nově je v prodejně i Fresh bar s hotovými jídly, foto: MediaGuru.

Nově je v prodejně i Fresh bar s hotovými jídly, foto: MediaGuru.

Prodejna v obchodním centru Vivo Hostivař byla zrekonstruována za tři týdny a ve stejném duchu jako hypermarket v obchodním centru Chodov. Nově nabízí speciální oddělení s potravinami pro zdravý životní styl a do roka zde má přibýt i sushi koutek. Hned u vstupu je zóna se sezónním zbožím, které se mění každé dva týdny. Nově mají zákazníci možnost koupit si hotová jídla ve Fresh Baru vedle samoobslužných pokladen. Obchod má také vlastní pekárnu s nabídkou lokálních dodavatelů, například o pekárny a cukrárny Stáňa.

Vivo! Hostivař spravuje skupina Immofinanz a do konce roku 2020 plánuje do obchodního centra investovat přes 200 milionů korun. Kompletně přestaví současný foodcourt a obmění i venkovní vzhled centra, které funguje již téměř 20 let. Původně zde byla prodejna Interspar a zhruba před pěti lety pak po akvizici přešla pod Albert.

Immofinanz vedle značky obchodních center Vivo! má v portfoliu ještě značku nákupních parků Stop Shop, kterých na českém trhu provozuje deset. Celkem jich nyní pokrývá 90 v devíti evropských zemích. Kromě toho se pohybuje i v segmentu kancelářských budov. 

-zue-