Contagious v říjnu startuje CNTGS Business Semester

neděle, 29. září 2019, 08:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Contagious připravuje vzdělávací projekt CNTGS Business Semestr.

Zdroj: Contagious

Zdroj: Contagious

Kreativní platforma Contagious brzy oslaví na českém trhu svůj první rok existence. U této příležitosti připravuje spuštění vzdělávacího projektu CNTGS Business Semester.

Cílem projektu, jenž je určen pro marketéry, account manažery i digital marketing manažery, je představit v českém marketingovém kontextu inovativní pohledy a projekty. „Vývoj společnosti, médií i zákazníků se promítá do nového způsobu marketingového myšlení, které v dnešní době reprezentují lidé jako Byron Sharp, Mark Ritson či Dan Ariely. Současně se celý marketingový ,cirkus‘ vnořuje do digitálního prostředí, kde se mění ledacos ze zažitých pouček a pravidel. Tyto pohyblivé písky se budeme snažit srozumitelně a prakticky zprostředkovat účastníkům CNTGS Business Semester,“ popisuje za Contagious Míla Knepr.

V rámci vzdělávacího projektu, jenž zahájí 18. října, bude jednou za 14 dní probíhat čtyřhodinová lekce vždy na jedno téma s prezentací a případovými studiemi. Součástí bude i samostatné studium, příprava a následný kritický dialog. Mezi přednášejícími figurují: Josef Havelka a Tomáš Hrivnák z Contagious, dále David Navrátil (Česká spořitelna), Milan Formánek (Red Bull), Jaroslav Cír (Perfect Crowd), Tomáš Pflanzer (Kantar) a řada dalších.

Témata na CNTGS Business Semester

  • Byznys strategie: Co to je a proč ji potřebujete
  • Segmentace, targeting, positioning: Základy
  • Chování zákazníka: Výprava do hlav a srdcí zákazníků
  • Branding: Klíčové „proč“ vašeho byznysu
  • Marketingová komunikace: Co bylo, co bude a co musí být
  • Cenový mangement: „Levně“ není cenová strategie
  • Channel Management: Omnichannel a další pohádky
  • Akvizice a udržení zákazníků: Mýtus o loajalitě       

Více informací o projektu CNTGS Business Semester naleznete zde.

-stk-