Studentská pečeť přichází s tabulkou bez kostiček

pátek, 27. září 2019, 12:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

V duchu svého komunikačního konceptu „Podle vlastních pravidel“ mění Studentská pečeť pravidelné tabulky čokolády za nestandardní.

Studentská pečeť uvádí nepravidelnou čokoládovou tabulku, foto: MediaGuru.cz.

Studentská pečeť uvádí nepravidelnou čokoládovou tabulku, foto: MediaGuru.cz.

Studentská pečeť uvedla na trh čokoládovou tabulku bez pravidelných kostiček. Atypická novinka se tak nese v duchu komunikačního konceptu „Podle vlastních pravidel“, s níž značka komunikuje poslední dva roky

Studentská pečeť je tabulka s unikátním mixem ingrediencí – arašídy, želé, rozinky. Nikdo jiný tuto kombinaci ingrediencí na trhu nemá, proto můžeme říct, že je Studentská pečeť čokoláda podle vlastních pravidel. Tohoto motta se držíme i v současné komunikaci, nechtěli jsme tabulku ve svém tradičním provedení, ale posunout svět čokolád zase o kousek dál, podle vlastních pravidel,“ vysvětluje tento krok Lucie Presslová, brand manažerka Nestlé.

S atypickou tabulkou, jež nahradí dosavadní standardní provedení, se budou spotřebitelé setkávat jak v základní řadě, tak v prémiové Zlaté edici. Upozorní na ni kampaň v televizi, kině, outdooru a na internetu. „Primárně cílíme na mladší cílovou skupinu, lidé od 18 let. Nesmíme ale zapomínat ani na klíčovou skupinu spotřebitelů, která uskutečňuje převážnou většinu nákupů. Veškerá komunikace tak musím být relevantní pro obě skupiny,“ dodává Lucie Presslová. 

V nové kampani pracuje Studentská pečeť s claimem: "Sám si lajnuju svou cestu", foto: MediaGuru.cz.

V nové kampani pracuje Studentská pečeť s claimem: "Sám si lajnuju svou cestu", foto: MediaGuru.cz.

Pod kreativní myšlenkou celé komunikace je podepsána agentura Second Head v čele s Františkem Bumbálkem a Petrem Topolánkem.

-stk-