Tváří televizorů TCL se stal Alexander Hemala

pondělí, 1. ledna 0001, 00:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Legendární televizní moderátor Alexander Hemala je tváří desetidílné reklamní kampaně na televizory značky TCL.

Moderátor Alexandr Hemala tváří desetidílné série kampaně televizí TCL. Zdroj: TCL

Moderátor Alexandr Hemala tváří desetidílné série kampaně televizí TCL. Zdroj: TCL

Známý televizní moderátor Alexander Hemala se stal tváří desetidílné reklamní kampaně na televizory značky TCL. Autorem a producentem série reklamních videospotů je digitální agentura X Production.

V deseti videospotech Alexander Hemala s lehkou ironií a vtipem představuje přednosti značky TCL. Vybrané spoty již byly zařazeny do reklamního bloku při zápasech českého basketbalového týmu na Mistrovství světa basketbalistů v Číně 2019. V současné době je kampaň nasazena na sociálních sítích a jedná se také o využití tohoto konceptu i pro jiné evropské země.

TCL, spot Moucha

První nasazený spot má pracovní název Moucha. Dalších devět dílů bude zveřejňováno průběžně. 

Alexander Hemala, televizní moderátor a hlasatel, pracoval v Československé televizi (dnes veřejnoprávní Česká televize) od roku 1973. Byl nejdéle sloužícím hlasatelem veřejnoprávní televize až do roku 2005, kdy byla tato pozice zrušena. Není to první reklama známého moderátora, v roce 2016 třeba propagoval kávu Mr. Brown.

Společnost TCL je výrobce chytrých televizorů v kategorii Android TV a dalších produktů spotřební elektroniky pro chytrou domácnost. V roce 2018 společnost vyrobila a expedovala více než 28 milionů televizních přijímačů, celosvětový tržní podíl tohoto výrobce dosahuje 14,3 %.

-zue-