Zalando spouští podzimní kampaň „free to be“

středa, 11. září 2019, 11:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zalando chce s novou kampaní budovat značku, která „dodává sebevědomí“.

Z podzimní kampaně Zalanda, zdroj: Zalando

Z podzimní kampaně Zalanda, zdroj: Zalando

Módní e-shop Zalando spouští novou kampaň pro sezónu podzim/zima. S názvem „free to be“ chce budovat značku, která „dodává sebevědomí“.  

„Věříme ve svět, ve kterém každý může být sám sebou, bez ohledu na svou velikost, věk, pohlaví nebo původ. Zalando se chce stát výchozím bodem pro módu, nabízet zboží různých stylů, od každodenního oblečení po společenské, od nejběžnějších značek po premium, a umožnit našim zákazníkům vyjádřit s námi svůj osobní styl,“ vysvětluje Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu.

Kampaň, jež poběží v televizi, tisku, outdooru a na internetu, si klade za cíl posunout značku novým směrem. „S heslem ‚free to be‘ posouváme naši značku na další úroveň, která bude rámovat veškerou budoucí marketingovou činnost. Naším cílem je představit módu, která bude sloužit všem, a vybudovat značku, která dodává sebevědomí, reprezentuje a baví miliony zákazníků v celé Evropě.“

V kampani se objeví modelka trpící alopecií Alice Hurel, baletní tanečník Leroy Mokgatl, plus size modelka Felicity Hayward, supermodelka a aktivistka Adwoah Aboah či Frances Dunscombe, jež s modelingem začala v 82 letech. „Kampaň má několik velmi rozdílných hrdinů, kteří vybočují svojí postavou, bojují proti stereotypům nebo vzdorují tradičním rolím pohlaví. Naši hrdinové se nebojí ukázat světu, kým skutečně jsou, a právě móda jim pomáhá vyjádřit svou osobnost. Přáli bychom si, aby se takto svobodně cítili i naši zákazníci,“ popisuje Jonny Ng.

Na kreativě se podílela agentura Grey London. Reklamní spot režírovalarežisérka Georgia Hudson. Fotografie, jež mají zachycovat svobodu v pohybu, vytvořil James Pearson-Howes.

Společnost Zalando byla založena v Berlíně v roce 2008, v současnosti je přítomna na 17 trzích, kde má více než 26 milionů aktivních zákazníků. Na český trh vstoupila loni. 

-stk-