Agrární komora volí na kampaň o bramborách A Priori

pondělí, 14. října 2019, 12:55 Aktuality, PR MediaGuru

Agrární komora ČR si na komunikaci konzumních brambor vybrala agenturu A Priori.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Agrární komora České republiky si ve veřejném výběrovém řízení na kampaň „Brambory, zdravá zelenina 2019“ vybrala ze čtyř kandidátů agenturu A Priori. Ta má zajistit PR aktivity a mediální podpory konzumních brambor jako součásti prospěšné a vyrovnané stravy současné populace s důrazem na jejich význam ve výživě s ohledem na jejich příznivé dietetické vlastnosti. Zakázka je v hodnotě 1,35 mil. korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.

A Priori přitom s Agrární komorou České republiky nepracuje poprvé. Již několik let se podílí na komunikaci mléčných výrobků. Zajišťuje pro ni také kampaň „Náš modrý mák“.

-stk-