Miele podporuje kampaní spotřebiče generace 7000

pátek, 11. října 2019, 12:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Miele se v nové kampani spojuje se šéfkuchaři i aranžéry květin.

Klíčový vizuál k aktuální kampani Miele, zdroj: Miele

Klíčový vizuál k aktuální kampani Miele, zdroj: Miele

Společnost Miele spustila kampaň s názvem „Generace 7000 – Nová definice dokonalosti/LifeBeyondOrdinary“, která představuje nejnovější řadu spotřebičů generace 7000. Cílem je rovněž připomenout 120. výročí založení společnosti a prezentovat ji jako trendsettera v oblasti domácích spotřebičů, technologií a designu. 

Kuchyňský prostor je v kampani chápán jako místo stvořené pro zážitky. Zapojeni jsou do ní nejen šéfkuchaři, například Gagan Anand z Thajska, Helena Rizzo z Brazílie či Kyle Connaughton z USA, ale i aranžér květin Azuma Makoto z Japonska. V Česku pokračuje Miele ve spolupráci se Zdeňkem Pohlreichem. 

Kampaň bude k vidění v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Součástí bude i komunikace v místě prodeje a PR aktivity. 

-stk-