Na český trh vstupuje pod názvem Blu další e-cigareta

čtvrtek, 10. října 2019, 22:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

V jednom týdnu oznamuje vstup na český trh již druhá značka e-cigaret. Pod názvem Blu ji uvádí britská firma Imperial Brands.

Imperial Brands uvádí na český trh e-cigaretu Blu, foto: MediaGuru.cz.

Imperial Brands uvádí na český trh e-cigaretu Blu, foto: MediaGuru.cz.

Další značka e-cigarety vstupuje na český trh. Pod názvem Blu ji uvádí firma Imperial Brands (dříve Imperial Tobacco), jež stojí za značkami cigaret Davidoff, West, Winston nebo Gauloises.

Blu, jenž se chce na poli vapování v Česku stát jedničkou, funguje s náplněmi na tzv. uzavřeném systému. E-liquid neobsahuje tabák, ale směs nikotinu, propylenglykolu, glycerolu a aromatických přísad. Údržba Blu spočívá jen v nabíjení přístroje. Baterie dosáhne plného nabití za 40 minut a vydrží nabitá, v závislosti na intenzitě používaní, zhruba 8 hodin. 

Blu bude v prodeji od poloviny října v prodejní síti Geco ve třech barevných provedeních – černém, modrém a červeném – za cenu 399 Kč. Balení dvou náplní bude možné zakoupit za 139 Kč. Jedna náplň přitom odpovídá přibližně 20 cigaretám, v závislosti na individuálním stylu vapování. Českému spotřebiteli značka Blu nabídne celkem šest příchutí: Tobacco a Menthol ve dvou intenzitách (9 mg/ml nebo 18 mg/ml), Green Apple a Polar v nižší intenzitě nebo Blueberry a Strawberry Mint ve vyšší intenzitě. 

V rámci Geco kiosku v pražském obchodním centru Palladium vznikne během listopadu brandovaný koutek. Blu chce také otevřít v Praze vlastní prodejnu ve Vodičkově ulici. V příštím roce plánuje i spuštění e-shopu.

Na vybraných prodejních místech budou přítomni promotéři, kteří zájemcům nový produkt představí. K podpoře novinky bude v prvních třech měsících nabízen speciální balíček v ceně vaporizéru se čtyřmi náplněmi zdarma. 

Novinka, jež využívá slogan „Možnost volby“, bude marketingově komunikována v outdooru a místě prodeje. Sociální sítě bude využívat zatím pouze k zákaznickému servisu. „Nechceme v komunikaci cílit na mladé, proto budeme na sociálních sítích dospělým spotřebitelům poskytovat jen informace o produktu,“ přibližuje za Imperial Brands Jaroslav Fišer, ředitel marketingu pro produkty nové generace. V plánu jsou rovněž eventy se zaměřením na kuřáky. 

Blu je tak zatím posledních ze značek, které v uplynulých měsících vstoupily na český trh s alternativními cigaretami. Tento týden svůj vstup oficiálně oznámila také americká značka Juul sanfranciského start-upu Juul Labs. Philip Morris zde nabízí svůj Iqos, který jen za poslední půl rok přilákal 104 tisíc kuřáků. British American Tobacco má v portfoliu značku Glo, kterou vlastní podle údajů firmy asi 2,5 procenta českých kuřáků, a společnost Japan Tobacco International nedávno uvedla bezúdržbovou e-cigaretu Logic Compact.

-stk-